Marshmallowאנדרואיד

טיפים וסודות באנדרואיד שאתם לא מכירים

ישנם הרבה טיפים ו”סודות” שלא הרבה אנשים מכירים אותם במערכות הפעלה בכלל, ובאנדרואיד בפרט. חושבים שאתם מכירים את כולם? כדאי שתקראו כתבה זו.

גירסת מרשמלו תשמור את כל הנתונים עליכם
גירסת מרשמלו תשמור את כל הנתונים עליכם

חלק מהכתבה נלקחה גם מויקיפדיה ועוד מקורות נוספים באנגלית ותורגמה לעברית

אנדרואיד לא נבנתה בכלל לסמארטפונים:

לא הרבה יודעים את זה, אבל מערכת האנדרואיד תוכננה במקור ל… מצלמות דיגיטליות. למרבה המזל, מייסדי אנדרואיד, וביניהם אנדי רובין (שבסוף שנות השמונים עבד באפל וקראו לו אנדרואיד- קיצור של השם שלו), זיהו את הפוטנציאל הגלום בסמארטפונים, ורצו לאתגר את הדבאסטים במערכות ההפעלה דאז, סימביאן ווינדוס פון.

גרסת אנדרואיד מרשמלו- זוכרת הכל:

לא הרבה שמים לב לזה, אבל ישנו פיצ’ר בגרסה החדשה שפשוט נותן למערכת לזכור הכל, כולל סיסמאות ונתוני גישה, כך שתחליפו טלפון, הכל יעבור לשם אוטומטית.
ולא רק סיסמאות- אלא גם מצב נוכחי של אפליקציות. אתם באמצע משחק מותח? ספר טוב? “מרשמלו” ישמור לכם על כל הנתונים.

אנדרואיד- לא “גן פתוח” כמו שחשבתם:

כן, בניגוד למה שרוב האנשים חושבים, מערכת ההפעלה אנדרואיד אינה “גן פתוח” בכלל. אמנם היא הרבה יותר פתוחה ממערכת ההפעלה של אפל, על כך אין ספק. אבל, יצרני הסלולר חתמו עם גוגל על “הסכם הפצה” שדומה להסכם ההפצה הראשון, ששם יצרני הסלולר התחייבו לכלול בתוך המערכת אפליקציות מובנות של גוגל.
ואם אני כלקוח לא רוצה את האפליקציות האלו? מה זו השרירותיות הזו?

אנדרואיד הפסידה בקרב הכרטיסי זכרון (microSD):

אם אתם זוכרים, בגרסת אנדרואיד “קיטקאט” גוגל שינתה את הגישה לכרטיסי הזכרון בכך שהגישה נהייתה יותר ויותר קשה. קהילת המפתחים והלקוחות לא שקטו, ויצאו במתקפה נגד גוגל. ואכן, האחרונים התקפלו ובגרסאות הבאות הציעו תמיכה נרחבת יותר לכרטיס הזכרון, עד שבגרסת לוליפופ הכרטיס נהיה חלק אינטגרלי מתוך מערכת ההפעלה, זהו בהחלט ניצחון לקהילת המפתחים וקהל הלקוחות.
ולמרות, שישנם יצרני סלולר כדוגמת סמסונג שמציעים נפח יותר גדול במקום כרטיס, רואים שהעתיד של כרטיסי הזכרון מזהיר בגלל התמיכה הנרחבת שיש לו במערכת ההפעלה.

מקורות: ויקפדיה AndroidPit

אהבתם? שתפו אותנו בתגובות.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.