איך לבחור אל פסק ביתי

למרות שאנחנו לא תמיד מעריכים אותו כראוי, ה-UPS שידוע גם בתור אל פסק הוא אחד האביזרים החשובים ביותר עבור הגנה על המחשב ושאר הציוד החשמלי שלנו.

איך לבחור אל פסק ביתי. צילום: FreePik

אל פסק בעצם מגן על המחשב מפני נזק במקרים שונים של הפסקות חשמל, שינויי מתח, קפיצות חשמל וכדומה – ולכן מדובר במוצר חיוני שכל אחד שיש לו מחשב צריך להתקין אותו. אמנם, יש לא מעט סוגים שונים של מכשירי אל פסק, ולכן הבחירה ביניהם עשויה להיות לא פשוטה בכלל. ובכן, בדיוק לשם כך אנחנו כאן – בכתבה זו נסביר לכם שלב-שלב איך תוכלו לבחור בעצמכם אל פסק ביתי שיענה על כל הדרישות שלכם וייתן לכם כל מה שאתם צריכים.

בחירה לפי סוג

כאמור, יש היום מגוון רחב מאוד של מכשירי אל פסק חשוב להדגיש כי המטרה העיקרית של מכשיר זה היא בעצם לשמש בתור מעין סוללת גיבוי עבור המחשב, כך שהוא יוכל להמשיך לפעול כרגיל גם בהינתן מקרים של הפסקות חשמל, קפיצות מתח וכדומה. היום קיימים שלושה סוגים עיקריים של מכשירים אלו:

התאמת המוצר

חלק חשוב לא פחות כאשר מדובר בבחירת אל פסק הוא כמובן להתאים את המוצר לציוד שיש ברשותינו. המכשיר שאנחנו רוכשים אמור לספק די כוח עבור הציוד בו אנו משתמשים, וכמובן להיות מסוגל לעשות זאת לאורך זמן בהתאם לצרכים והדרישות השונות שלנו. חשוב לבחור בקפידה דגם עם הספק מתאים, כך שהמכשיר יוכל לגבות בצורה מספקת ולתת מספיק מתח עבור כל המכשירים שלנו במערכת הביתית. כמו כן, חשוב לדעת כי לא מעט מוצרים כוללים גם הגנה מפני ברקים. נכון, הנזק הפוטנציאלי של ברקים אינו נפוץ במיוחד במדינת ישראל – אך עדיין הסיכון שלו אינו אפסי, ולכן נרצה להגן על המחשב שלנו גם מפני נזק כזה, כך שמדובר בתוספת ששווה מאוד לשקול.

Exit mobile version