יחסי ציבורמאמרים

שרשרת שם – המתנה הכי אישית ומרגשת

כאשר אנחנו מדברים על שרשרת שם אנחנו מתכוונים כמובן לתכשיט שמשלב כחלק ממנו או כתליון את השם של מי שעונד אותו או שם של אנשים אחרים שחשובים לאותו אדם.

שרשרת שם – המתנה הכי אישית ומרגשת

כאשר אנחנו קונים שרשרת עם שם אנחנו נותנים פן אישי לתכשיט.

באיזה עיצובים אפשר למצוא את שרשרת שם?

שרשראות שם קיימות במגוון גדול של עיצובים וסגנונות כך שכל אחד יכול לבחור את הסגנון שמתאים לו. העיצוב משפיע כמובן על הפונט של האותיות שיבחר, על החומר ממנו עשויה השרשרת, על הגודל וכן הלאה. שרשרת שם יכולה להיות שרשרת באנגלית או בעברית.

  1. שרשרת בעיצוב קלאסי – במקרה הזה השרשרת בדרך כלל תעוצב באיזשהו פונט פשוט ואלגנטי
  2. עיצוב מודרני – עיצוב כזה יכלול בדרך כלל פונט יותר חדשני ומעניין בשילוב אל עוד אלמנטים עיצוביים.
  3. עיצוב מותאם אישית – בחלק מהמקרים אפשר לחבור את השרשרת שאנחנו רוצים מתוך מבחר מסוים ובחלק מהמקרים אפשר לעצב בעצמנו את השרשרת, לבחור את הפונט, את הגודל, את החומר וכן הלאה.

כמה עולה שרשרת שם?

המחיר של שרשרת שם משתנה על פי מגוון פרמטרים. ראשית כל החומר ממנו עשויה השרשרת, האורך של השרשרת, מספר האותיות בשם, אם יש אלמנטים נוספים ועוד. יש גם הבדל במחיר בין מעצבים שונים ובין דגמים שונים של שרשראות.

באיזה אירועים אפשר להעניק במתנה שרשרת שם

אפשר להעניק שרשרת שם במתנה במספר אירועים שונים במהלך החיים:

  1. שרשרת כמתנת יום הולדת – אם מישהו שאתם אוהבים חוגג יום הולדת ואתם רוצים להעניק לו מתנה אישית משמחת תוכלו לעשות זאת באמצעות שרשרת עם שם.
  2. חגיגת בת מצווה או בר מצווה – שרשראות שם הן תכשיט מעולה להעניק כמתנה כתכשיט ראשון לילדה שחוגגת בת מצווה או ילד שחוגג בר מצווה.
  3. מתנה ליום המשפחה – שרשרת עם שם הילד יכולה להיות מתנה מקסימה ומתחשבת לאחר ההורים ביום המשפחה.
  4. מתנה ללידה – אפשר להעניק שרשרת עם שם התינוק כמתנה אישית מקסימה לאמא הטרייה.

 

מאיזה חומרים עשויה שרשרת שם?

שרשראות שם עשויות משלל חומרים שמאפשרים להתאים את הסגנון שלהם ואת רמת המחיר לכל מיני העדפות אישיות.

  1. שרשרת מזהב: זהב הוא כמובן חומר יותר יוקרתי ובדרך כלל שרשראות שם מזהב יהיו גם יותר יקרות לקנייה. מצד שני זהב הוא חומר מאד עמיד שנשמר לאורך זמן.
  2. כסף: אם לא בחרתם בשרשרת זהב יתכן ותבחרו בשרשרת כסף שהוא חומר מאד פופולרי לשרשראות שם, בעל מראה אלגנטי וקלאסי ועמידות לאורך זמן.
  3. מתכות שונות כמו נירוסטה, פליז, גולדפילד ועוד: לעיתים אנחנו רוצים את המראה המתכתי אבל בלי היוקרה שמתבטאת במחיר, במקרה כזה אפשר לקנות שרשראות מחומרים אחרים. שימו לב רק להוראות השימוש במקרה כזה.
הצג עוד
Back to top button
en_US
Skip to content
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.