יחסי ציבורמאמרים

המכונה השקטה והיעילה של עולם השיווק המקוון: ניוזלטר

אומרים כי מים שקטים חודרים עמוק, וזהו אולי אופי החדירה של ניוזלטר מנוסח היטב לעבר תת-המודע של הלקוחות שלכם.

המכונה השקטה והיעילה של עולם השיווק המקוון: ניוזלטר. צילום: FreePik

שיווק נכון בעזרת דיוור אישי הוא כלי עבודה חזק בצורה בלתי רגילה. בידיים הנכונות, עם ההבנה כיצד הכלי הזה עובד, והוא הופך למכונה משומנת היטב, שקטה ואפקטיבית להשגת המטרה הברורה של קמפיין השיווק שלכם.

לא כולם משתמשים בניוזלטרים לשיווק העסק שלהם. גם אלו שכבר משתמשים בהם לא תמיד עושים זאת נכון, ובטח שלא בצורה האופטימלית. זה הגיוני למדי, בהתחשב בעובדה ששליחת דיוור אישי דורשת מחשבה רבה ויכולות ניסוח נבונות – לשווק מתחת לרדאר, כאשר על פני השטח אתם פשוט נותנים תוכן איכותי.

הסודות של הניוזלטרים – לקרוא וליישם:

  1. לפנות באופן אישי – אם יש לכם את השמות הפרטיים של החברים ברשימת התפוצה של העסק שלכם (וזה דבר בסיסי למדי לבקש בתהליך הרישום לניוזלטר), אתם רוצים להשתמש בהם. ככל שהמייל יותר אישי, כך הוא יותר אפקטיבי, והיכולת למקסם את רמת הפניה האישית היא אחד המפתחות העיקריים להצלחת קמפיין דיוור.
  2. רמת האישיות לא רק בשם – לא יכול להיות שתשלחו את אותו המייל בדיוק לגבר בן 50 ולחיילת בת 18. אפילו אם השירות שאתם מציעים זהה לשניהם, כמו למשל תיקון מכשיר סלולרי מקולקל או לימודי ערב, כל אחד מהם שונה לגמרי ויקרא את המייל שלכם אחרת. ההתאמה חייבת להיות בכמה וכמה רמות, ובמחשבה תחילה!
  3. תוכן שבאמת עוזר – אתם צריכים שמי שקורא את הדיוור שלכם ימצא שם ערך אמיתי בכל שורה ושורה. אל תבזבזו להם את הזמן. אל תתפארו בשירות שלכם ובכמה אתם טובים. במקום זה תתמקדו בלקוח – מה הוא רוצה לדעת, ומה אתם יכולים לעזור. תציעו ערך אמיתי, ותתחילו לראות תוצאות מרהיבות!
  4. לתפוס את תשומת הלב מיד – לא רק אתם שולחים אימיילים ללקוחות שלכם. תיבת הדוא”ל של הלקוחות והמכותבים שלכם מלאה, ומקבלת דוא”ל כל יום גם ממשווקים ועסקים שונים, גם מגופים רשמיים וממשלתיים, וגם מחברים וחברות. אתם צריכים לבלוט. כדי לבלוט, גם הנושא של המייל שלכם חייב להיות מדויק להפליא, ולגעת מיד, במשפט אחד קצר, בצורך אמיתי של הלקוח.

למה בכלל להשקיע כל כך בניוזלטר?

העניין עם הניוזלטר הוא ששנה אחרי שנה, במחקר אחרי מחקר, נמצא שוב ושוב כי מדובר בכלי שיווק איכותי מאין כמותו. שליחה של סדרת ניוזלטרים חכמה יכולה להביא לקפיצה אדירה במכירות. הקסם הוא בעלות מול תועלת. עלות הפקת ניוזלטר זניחה יחסית להפקת קמפיין שיווקי ממומן ברשתות החברתיות למשל. שם משלמים הרבה, והיעילות נמוכה עקב תחרות גבוהה ועוד גורמים.

ניוזלטר שנכתב בצורה מקצועית על ידי אנשי שיווק שיודעים לעבוד עם ניוזלטרים הוא ממש חץ שלוח למטרה, והתוצאות יכולות להדהים אתכם.

הצג עוד
Botón volver arriba
es_ES
Ir al contenido
Cerrar

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.