תהליך פיתוח מוצר

התעוררתם עם רעיון שהולך לשנות את פני העולם? או לפחות כך אתם חושבים? אם חשבתם שהאקזיט נמצא מעבר לפינה, אז יש לנו חדשות בשבילכם.

צילום: Joel Bez פליקר

יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שרצים ומתלהבים. מה שכן, מי שמתמיד מצליח. אז תהיו אופטימיים. הכירו את שלבי פיתוח המוצר והכינו את עצמכם לקראת הרפתקאה מרתקת.

שלבי פיתוח מוצר – כללי

תהליך פיתוח מוצר בנוי בצורה יחסית קבועה וגנרית. לפניכם פירוט השלבים בקצרה:

בדיקות שחייבים לעשות לפני שמתחילים

הפזיזות בקרב רעיוניסטים ידועה. רק אתמול חשבתם על הרעיון, וכבר התחלתם לפנטז על המיליונים. אז רגע לפני מומלץ לעשות בדיקות בערוצים שונים בכדי לוודא שיש הצדקה לכך.

הדבר הפשוט ביותר הוא חיפוש באינטרנט. חפשו מוצרים דומים, מוצרים שקיימים בשוק אליו אתם מכוונים ועוד. הקדישו לכך זמן ומחשבה. נסו לבדוק היטב שהמוצר או הרעיון שלכם לא קיים. במידה וראיתם שיש מוצרים דומים, בדקו האם יש לכם דרך להתבדל מהם בכדי שהמוצר שלהם יהיה פטנטאבילי (שניתן לרשום עליו פטנט).

קחו עוד דבר חשוב מאד בחשבון. עלויות הפיתוח הן כבדות. לכן חשוב לבדוק טוב טוב את ההצדקה לכך, ורק אחרי שווידאתם שכך הדבר, צאו לדרך.

אנחנו חיים בעולם בו אין בלתי אפשרי. המטרה היא להתמיד ולרצות להצליח. גם אם לא הצלחתם לעלות על הרעיון המהפכני בהזמדנות הנוכחית ומישהו כבר השיג אותכם, תוכלו להצליח להשיג את זה בפעם הבאה.

Salir de la versión móvil