Wuthering Waves: להשתתף בקרבות בעולם חדש ומוזר

מחיר: חינם
מפתח: KURO GAMES
מחיר: חינם+

יש מין יופי מסתורי ואפל בעולם של Wuthering Waves. הציוויליזציה הידלדלה ומקיפים אותך אבנים שחוקות ויער פלדה מתפורר.

App Store Awards, צילום אפל

מתחת לפני השטח הרגועים, רוחשות תעלומות וסכנות. הנה הסבר על איך לנווט דרך הנוף המוזר הזה, ולצאת (כמעט) בלי פגע.

לחשוב מהר, לזוז מהר

צריך לשמור על זריזות כדי להישאר בחיים, במיוחד תוך כדי ניסיון להתחמק מ‑Thundering Mephis וכוח הברק שלו. מצב Extreme Evasion (התחמקות קיצונית) עוזר להדוף התקפות, וכדאי לנסות Parry (הדיפה), כדי לעבור מהגנה להתקפה.

בנוסף למהלכי הקרב, יש עוד הרבה חלקים נעים בשדה הקרב, החל מכישורים אישיים ועד ל‑Concerto Energy (אנרגיית Concerto) ו‑Resonators (רזונטורים). כשצריך לנצח בקרב, האסטרטגיה חשובה לא פחות מהחדות של כלי הנשק שלך.

לבנות את אוסף ה‑Echo (הדים) שלך

הניצחון תמיד מתוק, אבל הפרס הכי גדול בקרבות עם דמויות בוס הם ה‑Echoes שמי שהפסידו לך משאירים מאחור. צריך לאסוף Echoes ולהעלות אותם ברמה כדי לחזק את המיומנויות שלך. ואם מצאת Echo מוזהב, יש לך מזל: הוא יספק לך את היכולת הכי חזקה.

שילובים שונים של Echoes יכולים גם להפעיל אפקטים של Sonata (סונטה). ואחרי השימוש ב‑Echo Skills (כישורי הדים), אפשר להפוך ישירות ל‑Echo כדי לבצע גם תפקידי שליטה, גרימת נזק וריפוי.

לראות את כל הנופים הכי יפים

במפה של Wuthering Waves אפשר למצוא אוקיינוסים אפלים ומסתוריים, מערות קרח בוגדניות ושדות פרחים מדהימים. אז קדימה, כדאי לצאת לדרך עם החבורה החדשה שלך. מראות מדהימים והרפתקה אדירה מחכים לך!

מקור: אפסטור

Exit mobile version