חדשות מהעולםשונות

השימוש בפיצר Meta AI זמין עכשיו בעוד דרכים, לעוד אנשים ב- WhatsApp

במהלך ששת החודשים האחרונים, WhatsApp תמכה בבדיקה מוגבלת של צ’אטים קבוצתיים אישיים עם Meta AI בנוסף ליצירת מדבקות AI.

השימוש בפיצר Meta AI זמין עכשיו בעוד דרכים, לעוד אנשים ב- WhatsApp. צילום מסך whatsapp.com

אנחנו משקיעים מאמצים כדי להרחיב את היכולת ולאפשר לאנשים נוספים לגלות את כל מה שיש ל-Meta AI להציע, ישירות ב-WhatsApp.

היום, הכלי של Meta AI קיבל מספר שדרוגים שייכנסו לשימוש בהדרגה, כולל היכולת להשתמש בו ביותר מעשר מדינות.

  • מקומות נוספים: השימוש ב-Meta AI כבר זמין באנגלית בארה”ב, ועכשיו הוא יהיה זמין באנגלית ביותר מעשר מדינות נוספות, כולל אוסטרליה, קנדה, גאנה, ג’מייקה, מלאווי, ניו זילנד, ניגריה, פקיסטן, סינגפור, דרום אפריקה, אוגנדה, זמביה וזימבבואה – ועוד בהמשך.
  • לחפש או לשאול את Meta AI: עכשיו אתם יכולים לשאול שאלות ב-Meta AI ישירות דרך פיצ’ר החיפוש בראש הצ’אטים. פשוט התחילו להקליד ו-Meta AI תציג לכם הצעות לבחירה, או שתוכלו להמשיך בהקלדה כדי לשאול את השאלה במלואה. תשובות בנושאי ספורט, בידור ואקטואליה מופעלות על ידי ספקים של מנועי חיפוש מובילים.
  • תמונות וסרטונים במהירות הבזק: עכשיו אתם יכולים לחשוב על תמונה וליצור הדמיה שלה ברגע. כל מילה או כמה אותיות שתוסיפו יעזרו למערכת ליצור תמונה חדשה בזמן אמת ואפילו לספק סרטון של תהליך היצירה שתוכלו לשתף. הטכנולוגיה הזו מסתמכת על המודלים העדכניים ביותר של Meta AI, שיצאו לשוק היום, ליצירת תמונות.

בחודשים הקרובים, אנחנו מתכננים להמשיך בשיפור הביצועים של Meta AI אפילו יותר ולהביא יכולות יצירתיות חדשות ל-WhatsApp. יש הרבה ממה להתלהב, אבל ייתכן שהבינה המלאכותית הגנרטיבית לא תמיד תספק תוצאה מושלמת. אנחנו כבר מחכים לשמוע מאנשים ולקבל משוב על החוויה שלכם. תייגו אותנו ב-Threads כדי לשתף תמונות או דרכים מעניינות שבהן אתם משתמשים ב-Meta AI ב-WhatsApp. נשמח לשמוע מכם בהמשך לאורך המסע הזה ביחד.

לקריאה נוספת

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.