אפסטורניווט

נותנים גז: 5 משחקי רכיבה מעולים הכוללים מרוצים נועזים ופעלולים מרשימים

החזיקו היטב בכידון! בשעה שתנסו לנצח ולבצע פעלולים בלתי‑אפשריים במשחקי רכיבה מקפיצי אדרנלין על אופנועים ועל אופני BMX.

צילום מסך אפסטור

אל תשכחו: הדרך לשבירת שיאים רצופה בכמה התרסקויות.

‎Dirt Bike Unchained
‎Dirt Bike Unchained
מפתח: Red Bull
מחיר: חינם+

לרכוב במורדות

‏Dirt Bike Unchained‏ הוא ההתנסות הכי קרובה שלכם למוטורקרוס ללא הצורך לחבוש קסדה. הבקרים החלקים בנגיעה יחידה מאפשרים לרחף מגג של בקתה או לטוס במהירות מסחררת במסלולים מסוכנים ומאובקים, והכל בקלי קלות. זה הזמן ללמוד פעלולים חדשים ולשדרג את המוניטין במקצים מרובי משתתפים.


‎Mad Skills Motocross 3
‎Mad Skills Motocross 3
מפתח: Turborilla
מחיר: חינם+

להפגין כישורים

האם משחק של מרוץ אופנועים יכול לכלול פעלולים מדויקים שמפרים את חוקי הפיזיקה? ב‑‏Mad Skills Motocross 3‎‏, תאתגרו יריבים מקוונים במסלולים דרמטיים ומאובקים שמחייבים לא רק נסיעה במהירות מסחררת, אלא גם כישורי קפיצה ודילוג מלוטשים.


‎Max Air BMX
‎Max Air BMX
מחיר: חינם+

לנוע באוויר

הגעה למצב אנכי היא שם המשחק ב‑‏Max Air BMX‏. בואו להפגין פעלולים קטלניים ברמפת חצי צינור ולצפות באופניים שלכם נוסקים לגבהים חדשים, לפחות עד שתתרסקו… הסתובבו ברחבי העולם עם רפרטואר המהלכים האוויריים שלכם, ומי יודע, אולי תמצאו את עצמכם מנסים להרשים קהל של ג’ירפות בערבות אפריקה.


‎Trail Boss BMX
‎Trail Boss BMX
מפתח: Yeah Us!
מחיר: ‏19.90 ₪

לפדל לתהילה

אין מנוע? אין בעיות! עוצמת הדיווש (ועצבים מברזל) היא כל מה שדרוש לכם ב‑‏Trail Boss BMX‏. טוסו במורד מסלולי 3D מפותלים על גבי אופני ה‑BMX שלכם, בצעו פעלולים טכניים להשגת צילומים באוויר. הפגינו מומחיות בכל סוגי התרגילים, החל מהיפוכים לאחור וכלה בסיבובי 360 ללא ידיים, כדי להשלים אתגרים. הוכיחו למסלול שאתם שולטים!


‎Hellrider 3
‎Hellrider 3
מפתח: Andrey Chernyshov
מחיר: חינם+

לשלוט בכביש

להטיל פצצות על רוכבים זומבים, לחמוק ממטאורים… מהומת האופנועים ב‑‏Hellrider 3‎‏ היא התפרעות של ממש. אחרי שתפוצצו שלדים מגושמים שרוכבים על אופנועים באמצעות התותח הנישא שלכם, דרסו אותם עם האופנוע שלכם כדי לצבור עוד מטבעות. כשאתם ה‑Hellrider, אין לכם רחמים – אבל יש מלא צחוקים.

מקור: אפל

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.