יחסי ציבורמאמרים

איך בלוגרים מצלמים את עצמם?

כאשר מדובר על בלוגרים מוכרים ניתן לומר שהם מאוד מתבלטים בזכות הצילום המקצועי והאיכות של הוידיאו המדהימה בערוץ היוטיוב שלהם או בבלוג שלהם.

צילום FREEPIK

ישנם כמה מוצרים אשר עוזרים לייצור התוכן בצורה מקצועית ומדהימה.

תחילה נתחיל בטבעת התאורה. שתוכננה במיוחד בשביל כל אלה אשר מעוניינים לשדרג את האיכות של הצילום באמצעות הפלאפון, שלרוב מכיל איכות של צילום נחות ממצלמות אשר ייעודיות במיוחד בתנאים של מחסור בהארה, מה שנפתר על ידי שימוש ברינג לייט, טבעת התאורה כמובן. אשר מיועד בשביל לגלם תפקיד של מגוון רחב של שימושים בצילום בכללי, ובמדיה החברתית במיוחד. הרינג לייט כולל טבעת תאורה אשר מכילה גופי לד להארה מקסימלים, מתקן דמוי חצובה אשר מחזיק ומקבע את המכשיר סמארטפון שלכם בכל תנוחה וזווית שונות ולרוב גם חצובה אחרת שהיא מתכווננת ומאוד קלילת משקל.

חצובה לטלפון

לא משנה איזה סוג של מצלמה יש לכם בסמארטפון, כי יכול מאוד להיות שחצובה בשביל הסמארטפון שלכם תהיה האביזר המושלם בשביל הצילום שלכם. היכולת של הייצוב של התמונה בזמן אמת, מבלי להשקיע יותר מידי מאמץ ופוקוס בזה, החצובה יכולה לעזור לכם לצלם תמונות וסרטונים בצורה יציבה בקלות וביעילות מירבית. לגבי השאלה מה היא בכלל חצובה לטלפון ? כאשר מדובר בחצובה לסמארטפון ניתן לומר שהיא פריט שהוא בעל שלושה רגליים, שניתן להניח את המצלמה במרכז שלו, במקרה הזה פלאפון. בשביל לייצב את התמונה בעת הצילום שלה. איזה סוגי חצובות שונות יש בשוק ? ובכן יש כמה סוגים ולא מעט.כן נציין שלושה סוגים שונים של חצובות לסמארטפון שלכם, אפשר לציין את החצובה מהסוג המסורתי, החצובה מהסוג הגמיש והחצובה מהסוג השולחני.

תאורה בצילום וחשיבותה

כאשר מדובר בשאלה, איך בלוגרים מצלמים את עצמם? תחילה נענה בכך שתאורה טובה היא החלק הכי חשוב בצילום. הרבה יותר חשוב מהמצלמה שבידכם. לדוגמה צילומי מוצרים צריך למצוא את האיזור שהכי מואר בבית או באזור הקרוב אליכם בשעות אשר אתם רוצים לצלם, רצוי מאוד מול חלון גדול מאוד או בחדר שהוא מואר מאוד. גם רקע לבן יכול להביא לכם אפקט נוסף של עוד הארה בשביל התמונה. אם צילום של מוצרים הוא חלק גדול מהפעילות של האינסטגרם או מן החשבונות רשת החברתית האחרת שלכם, מומלץ לקנות אוהל של צילום ומנורות בשביל השולחן. בכל הקשור לצילומי סלפי, מומלץ מאוד להצטלם מול חלון גדול ככל שיהיה או אפילו מול תאורה מלאכותית שהיא רחבה ולא נקודתית. אם אתם בחוץ ומצלמים את הסלפי שלכם, תצלמו בצל כשהשמש נמצאת מול הפרצוף שלכם. צילום בשמש ישירה יטיל צללים רבים על הפנים שלכם ומאוד לא יחמיא בעת הצילום שלכם.

הצג עוד
Botón volver arriba
es_ES
Ir al contenido
Cerrar

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.