אפסטורחדשות

כל הסיפורים המפחידים העומדים אחרי האפליקציה Talking Angela המצלמת אותכם בחשאי !

שלום לכולם ובוקר טוב, לאחרונה קיבלתי מידע ואימיילים רבים מהרבה גולשים ששואלים אותי מה עומד אחרי האפליקציה Talking Angela ולאחרונה מהסביבה הקרובה ביותר שלי והאמת הסיפורים דיי מפחידים אז יצאנו לבדוק עבורכם מה יש אחרי האפליקציה ומה עומד מאחורי האפליקציה הזאת ומה בדיוק היא עושה לילדים ומה בדיוק היא מבקשת .

האפליקציה Talking Angela המדוברת
האפליקציה Talking Angela המדוברת

כנסו אל הכתבה וקבלו מידע מלא בנושא !

[app 554936514]

לפני הכל בואו נספר קצת אודות האפליקציה:
מדובר על אפליקציה בשם Talking Angela אנג’לה מתגוררת בפריז, העיר המוכרת באהבה ובלייף סטייל אמיתי! תצטרכו להתייחס אליה כמו אל נסיכה, כי בואו נודה על האמת היא מוצגת כנסיכה. תוכלו לשוחח עימה, לקנות לה מתנות ולבחור עבורה את המלתחה שלה. אתם יכולים אפילו לחייך אליה או להראות לה את הלשון שלכם או סתם לעשות לה פרצופים. (אבל שתדעו זה לא דרך נאותה להתייחס לגברת)! האפליקציה/משחק אנג’לה מסוגלת לבחון את הידע שלכם בחידוני טריוויה שונים הקיימים במאגר שלה. על מנת להתחיל בחידון,

הקלד/י אחת מהמילים לתוך חלון הצ’אט:
חידון, תן לי חידון, להתחיל חידון.
למרות שהיא לא לבד בעיר, ייתכן שתראו פנים מוכרות אשר צצות פה ושם, אבל בתפקידים שונים לגמרי!

כעת אביא בפניכם חלק מהסיפורים של הגולשים:
שאלת גולש/ת: “אומרים שזה חתול ובתוך זה יש בנאדם ואז הוא שואל עם ההורים נמצאים בבית ועוד שאלות, למזלי לא הורדתי.”

שאלת גולש/ת: “תגיד אמרו לי שזה איזה פדופיל שהמציא את האפליקציה והוא שואל שאלות ובזמן הזה הוא נכנס לדברים אישיים וקודים ואם מנסים למחוק את האפליקציה הפלאפון שלי יקרוס ואם יגידו מילה באנגלית או משהו כזה הפלאש יודלק והוא (הבחור אחרי האפליקציה) רואה אותך דרך המצלמה ויכול לצלם אותך.”

שאלת גולש/ת: “אין מושג.. לי הכל הלך בסדר לא יודעת.. ולא ראיתי שום פדופיל כי אם היה לה פדודפיל בתוך העין הוא היה זז קצת. את יודעת, תנועות טיבעיות, אבל הוא לא זז בכלל. חוץ מזה, זה לא יכול להיות שכל הזמן יש שם חושך, ולא יכול להיות שמבין כל ה1000 ילדים שמדברים איתו, הוא מספיק להיות אצל כל אחד בעין. קצת מוזר לא?”

שאלת גולש/ת: “היי, יש לי שאלה על האפליקציה Talking Angela היא מאוטד מפחידה שאי אפשר לדעת מי זה מפתח אפליקציות ואנחנו מורידים אותם כמו אנשים תמימים…”

שאלת גולש/ת: “היי , תעזרו לאנשים להפסיק להוריד את האפליקציה Talking Angela האמת היא שכדי לצלם ילדים קטנים ללא ידיעתם לא ממש צריך להביא חתול שישכנע אותם, מספיק לפרוץ למחשב ולהפעיל את המצלמה, אף אחד לא ישים לב. דרך אגב, מה בדיוק פדופיל יעשה עם תמונות של ילדים מסתכלים על המסך? אפשר להשיג תמונות של ילדים עם כל הגוף, באיכות יותר טובה ובלבוש יותר מינימלי בגוגל.
זה אומר שהעניין מזוייף, בצורה חובבנית מאוד, לא הייתי מייחס לזה חשיבות יותר מאשר למתיחה של כמה ילדים.
מה גם שאני די בטוח שאם היה כזה דבר באמת זה היה יוצא לתקשורת מהר מאוד.”

המסקנות שלנו:
התיאוריה הזו לא ריאלית בשום צורה ובוודאי שאינה עומדת בסטנדרטים של החנות מבית Apple
1.האפליקציה מגיעה מבית היוצר של עשרות אפליקציות אחרות בסגנון אותם משחקים כבר במשך שנים אלפי ילדים בעולם.
כמו Talking Tom & Ben News,Tom Loves Angela,Talking Tom
אישית כולנו מורידים אותם ונהנים עד הרגע בהם.

2.אפליקציות נבדקות לפני שהן מאושרות לשימוש בכלל ע”י מערכת נוקשה במיוחד ובסטנדרטים הכי גבוהים בעולם ובטח ובטח ע”י Apple אשר האנשים שבודקים את כל האפליקציות שם אינם מאשרים בקלות כל אפליקציה למרות שמידי פעם חודרת פה ושם אפליקציה שעברה על החוקים ומוסרת מיידית.

3.גם מבוגרים ומתבגרים הנוטים למצוא חשד בכל דבר לא איתרו את התקלה המדוברת בכל השנים שהאפליקציה קיימת למעלה משנתיים וחצי (המודעות בישראל מגיעה תמיד באיחור של שנים) .

4.לאפליקציה בובה הדומה לדמות באפליקציה וניתן לשחק עם האפליקציה והבובה ביחד עם מכשיר האייפון שלכם.
את הבובה שעובדת ביחד עם האפליקציה המדוברת ניתנת לרכישה דרך כאן .

5.לפדופילים יש דרך הרבה יותר הגיונית ומתוחכמת לספק את הצרכים שלהם.
כלומר, ברצינות? לתכנן אפליקציה עם מנגנון כל כך מסובך ועם שרתים רבים ששולטים באפליקציה שתצלם את הילדים ילדות, ולהעביר אותה לאישור לחנות של Apple שלא מאשרת בקלות כל אפליקציה ולהשקיע בזה כסף רב ולא מעט רק בכדי לראות את הפרצוף של כמה ילדים או ילדות? לא נראה לי.

אז לסיכום, התיאוריה שנשמעת לפחות לנו כמטורפת הנוגעת לאפליקציה המגיעה ממקור מאומת ואמין , שנבדקה ואושרה ע”י הסטנדרטים הכי גבוהים של Apple ולא נחשדה במשך לפחות למעלה משנתיים בכל האפליקציות שפיתחה החברה שעומדת אחרי האפליקציה המדוברת.

ילדה אשר משחקת באאפליקציה והבובה
ילדה אשר משחקת באאפליקציה והבובה

סרטון המציג את המשחק באפליקציה ואת כל הפחד שעומד או שלא :

אנחנו מקווים שהרגענו במעט את כלל הגולשים ואם עדיין יש לכם שאלות או נוספות בקשות בנושא האפליקציה נשמח אני וצוות האתר להגיב לכם בכל שאלה שיש לכם.
נשתמע בתגובות שלכם….

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.