הדלפה

אושרה התוכנית לבניית ה-iPad Pro בגודל של “12.9

שלום לכולם , כמ ברוב הפעמים אני וצוות האתר מביאים את הדברים הכי מדוייקים ברשת לדוגמא , היינו הראשונים שחשפנו את חיישן טביעת האצבע באייפון והיינו הראשונים לחשוף את מראהו של האייפון 6 המדהים וברוב הפעמים כולם הרימו גבה אבל בסוף כמו כל הזמן היינו הכי אמינים והכי עדכניים, הפעם אני וצוות האתר חושפים לכם את אחת מתוכניות לבניית האייפד פרו אז… למה אתם עוד כאן כנסו אל הכתבה הפרטים הנוספים בפנים.

ipad-pro

אז כמו שאמרתי לכם קודם לכן הצוות הבכיר באפל התכנס לפני ימים ספורים ולאחר ימים רבים של דיוניים אושרה התוכנית לבניית האייפד פרו אבל חברים שלא תטעו זהו לא סתם אייפד זהו שחר של יום חדש וכמו שאפל הביאה את שגעון הסמארטפונים היא הולכת להביא לכם את שיגעון מערכות ההפעלה החדשה ואסביר.

עד היום יכולנו לקבל מערכת הפעלה ייעודית לאייפון או לאיפד או אפילו למקבוק שלנו בבית הפעם אפל על פי כל הסימנים תביא לנו מערכת הפעלה שתהיה לנו באותו המקום גם iOS וגם- OSX ביחד ולחוד או פשוט תבנה מערכת חדשה אחת מובנת שתהיה משולבת ממערכות ההפעלה של iOS ו- OSX ותכניס את הפיצ’רים למערכת אחת .

זה לא הסוף חברים חוץ מגודל של “12.9 תקבלו גם 4 רמקולים סטריאופונים עם איכות צליל מטורף וכמובן עובי של כ-7 מ”מ עוצמתיים של אייפד פרו שעל פי כל ההערכות הולך להכנס לכל בית בעולם בטח ובטח אצל תלמידים בבתי הספר ובאוניברסיטאות בעולם כולו.

התרשים הראשוני שנחשף ברשת העולמית
התרשים הראשוני שנחשף ברשת העולמית

כמובן שהיינו הראשונים לעדכן בנושא זה ונמשיך לעדכן בהתאם לצורך ככל שיזרמו החדשות למערכת החדשות שלנו.
לחשיפה של הכתב ירין אזולאי לחץ/י כאן
לחשיפה שלי (אלון חן) אי שם בשנת 2013 כבר ידענו שזה הולך להגיע אומנם באיחור אבל מגיע ובענק אז לכתבה של אותם הימים לחץ/י כאן

נשמח לשמוע ולעיין בכל התגובות שלכם , אהבתם ? תגיבו ותשתפו בקיר שלכם על גבי הפייבסוק האישי שלכם נשמח מאוד לשיתוף פעולה מצידכם !

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.