JailBreakחדשות אפלמכשירי אפל

באג מטריד במכשירי האייפון, יכול לגרום למצב ״בריק״

המונח ״בריק״ בעידן הסמארטפונים נלקח מעולם האנדרואיד וזה גורם ל״מוות״ פתאומי ללא יכולת שחזור.

Will Brick

וכאן החדשה המרעישה שישנו באג מסויים שגורם למכשירי האייפון להיכנס למצב ״בריק״ ללא יכולת חזרה.

ולפרטים: הבאג נגרם עקב זה שמכוונים את התאריך באייפון ל- 1.1.1970 מה שגורם לשעון הפנימי של האייפון לקבל ערך שהוא פחות מאפס- ובעצם ל״העיף״ את מערכת ההפעלה שנמצאת על המכשיר.

אמנם, זו לא הפעם הראשונה בה אנו כמשתמשי האייפון נתקלים בבעיות ש״קריסות״ את המכשיר… קחו למשל את הבאג שהתגלה שנה שעברה והתפרסמה ברוב כלי התקשורת כאן בישראל ובעולם והוא: שליחת הודעה עם כמה מילים ספציפיות בערבית ו….בום! המכשיר קורס. אך היחודיות של הבאג הנוכחי- המכשיר קורס ללא יכולת חזרה.

חשוב לציין– באג זה יכול להופיע על מכשירי 64bit ועל iOS 8 ומעלה, או בקיצור, מכשירי אייפון 5s ומעלה, בעוד שמכשירים בעלי מעבד 32bit מחוץ לטווח הסכנה.

ברם, ישנם דיווחים שונים ולא מאומתים ברשת שאפשר לסדר את זה על ידי החלפת כרטיס הסים ולחכות 5 שעות עד שזה יסתדר, מה שלא נראה סביר.

לפי זה, אפל כנראה תצטרך להפעיל מערך הגנה מירבי על המכשירים שמוצגים בחנויות כדי שכמה לקוחות עם כוונות לא כל כך טובות יהרסו להם מכשירים כאלה.

רוצים פתרון?

מכשירים פרוצים:

המשתמש מתן איטח מצא פתרון שהוא מעין ״הקדמת תרופה למכה״ בדמות תוסף חדש בשם Brickingdate מהסידיה המונע בכלל גישה לאפשרות עריכת התאריך.

מכשירים שאינם פרוצים:

  • המנעו ממשחק עם התאריך והשעה.
  • כבו את מצב הכיוון האוטומטי.
  • לאלה שחושבים שעל ידי הכנסת המכשיר למצב DFU שהחזרתו מחדש על ידי הiTunes והנה, הכל יבוא על מקומו בשלום, תנוחו. זה לא עובד.

צפו בפעולת הבאג על האייפון

מה דעתכם? שתפו אותנו!

מקור: 9to5mac

https://twitter.com/mgalicki/status/697840517611069441

יש גם פתרון כמו בציוץ הבא

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.