גירסאותחדשות אפל

מה זה ״נא לא להפריע בעת נהיגה״?

״נא לא להפריע״ מאפשר לך להשתיק את ה-iPhone בקלות בעת יציאה לארוחת ערב או הליכה לישון. הוא גורם לכך ששיחות ועדכונים לא ישמיעו צלילים ולא יאירו את המסך.

אודות ״נא לא להפריע״ ופרטיות

״נא לא להפריע בעת נהיגה״ משתמש ב״שירותי מיקום״ כדי לנסות לקבוע אם הינך נוהג/ת או אם את/ה בקרבת הבית והעבודה, או כדי לחזות את היעד שלך. נתוני המיקום שנאספים על-ידי Apple למטרות אלו אינם מקושרים אליך באופן אישי. כדי לכבות את ״שירותי מיקום״ עבור ״נא לא להפריע בעת נהיגה״, עבור/י אל ״הגדרות״  > ״פרטיות״ > ״שירותי מיקום״ > ״שירותי מערכת״, ואז העבר/י את המתג של ״התראות לפי מיקום״ למצב כבוי.

״נא לא להפריע בעת נהיגה״ עוזר לך להתרכז בדרך:

  • הודעות מושתקות ולא מופיעות על המסך. ה‑iPhone שולח מענה אוטומטי כברירת מחדל, שבאפשרותך להתאים אישית. כאשר מישהו משיב למענה האוטומטי שלך עם המילה ״דחוף״, כל ההודעות הבאות שיגיעו מאותו אדם יתקבלו למשך שארית הנסיעה.
  • כל העדכונים מושתקים, להוציא התראות חירום, ספירות לאחור ושעונים מעוררים.
  • שיחות טלפון יכנסו רק אם ה‑iPhone מחובר למערכת ה‑Bluetooth ברכב או לאביזר דיבורית, או אם הגדרות ״נא לא להפריע״ שלך מאפשרות שיחות נכנסות.‬
  • הקראת תשובות בקול על-ידי Siri, כך שלא יהיה צורך להביט ב-iPhone (המסך נשאר חשוך).‬

הפעלת ״נא לא להפריע בעת נהיגה״:

‫כאשר ה-iPhone מזהה מצב של נסיעה ברכב לפני שהגדרת ״נא לא להפריע בעת נהיגה״, ה-iPhone ישאל אם ברצונך להפעיל את המאפיין- אחרת, עקוב/י אחר ההוראות:‬ עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ > ״הפעל״, ואז בחר/י את האפשרות:

  • אוטומטית: ״נא לא להפריע בעת נהיגה״ יופעל כאשר ה-iPhone יזהה מצב נהיגה. אם המאפיין יופעל כאשר אינך נוהג/ת (למשל, אם הינך במושב הנוסע), הקש/י על התראת ״נא לא להפריע״ במסך הנעילה, ואז הקש/י על ״אני לא נוהג/ת״.
  • ידנית: תוכל/י להפעיל את ״נא לא להפריע בעת נהיגה״ דרך ״מרכז הבקרה״. כדי להוסיף את האפשרות ל״מרכז הבקרה״, עבור/י אל ״הגדרות״ > ״מרכז הבקרה״ > ״התאמה אישית של פקדים״, ואז הקש/י על + ליד ״נא לא להפריע בעת נהיגה״.
  • כשהמכשיר מחובר ל-Bluetooth ברכב: אפשרות זו מפעילה את ״נא לא להפריע בעת נהיגה״ כאשר ה-iPhone מקושר באמצעות Bluetooth.

אם הרכב שלך תומך ב-CarPlay וה-iPhone שלך מחובר, ״נא לא להפריע בעת נהיגה״ לא יופעל. במקום, מערכת CarPlay המובנית ברכב שלך תעזור לך להתרכז בנהיגה.
אפשר שיחות מסוימות
אם ברכב שלך אין Bluetooth, תוכל/י לאפשר לשיחות מסוימות להיכנס.

  • אפשר שיחה שניה המתקבלת מאותו אדם תוך 3 דקות: עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ והעבר/י את המתג של ״שיחות חוזרות״ למצב כבוי.
  • אפשר קבלת שיחות מ״מועדפים״ או מכולם: עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ > ״אפשר קבלת שיחות מ:״.

צור/י מענה אוטומטי מותאם אישית

כדי לשנות את הודעת המענה האוטומטי (״אני נוהג/ת ולכן הפעלתי את ״נא לא להפריע בעת נהיגה״. אבדוק את ההודעה שלך כאשר אגיע״), עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ > ״מענה אוטומטי״, ואז הקש/י על ההודעה.
כברירת מחדל, המענה האוטומטי נשלח אל ה״מועדפים״ שלך. כדי לבחור מי יקבל את המענה האוטומטי או כדי לכבות את המאפיין, עבור/י אל ״הגדרות״ > ״נא לא להפריע״ > ״מענה אוטומטי ל:״, ואז בחר/י את הקבוצה:

  • אחרונים: המענה האוטומטי יישלח לכל הנמענים שאליהם שלחת הודעה ביומיים האחרונים, גם אם אינם נמצאים ב״אנשי הקשר״ שלך.
  • כל אנשי הקשר: המענה האוטומטי יישלח לכל מי שנמצא ב״אנשי הקשר״ שלך.
  • אף אחד: המענה האוטומטי לא יופעל.
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.