טוויקיםסידיה

סידיה: Call Enhancer – שיחות מחסוי? כבר לא דרך ההגדרות!

Call Enhancer
סורס: BigBoss | מחיר: $0.99

מתחביביי להכנס בבוקר לסידיה (Cydia) ולראות מה חדש בעולם ה-Jailbreak, לא בכל בוקר אני זוכה לראות תוספים יפים – אם בכלל, אך היום נתקלתי בתוסף חדש אותו הייתי חייב להוריד, וממבט ראשון ידעתי שהוא יקבל פרסום באתר, הכירו את התוסף Call Enhancer.

 

התוסף Call Enhancer - Cydia
התוסף Call Enhancer – Cydia


איך לא חשבו על זה קודם?

Call Enhancer הינו תוסף חדש אשר שוחרר במהלך הלילה, התוסף מאפשר לנו לחייג אל אנשים ממספר חסוי בדרך קלה ומהירה שטרם נראתה עד כה, והיא כוללת אנימציות ואופציות מיוחדות.

אם עד כה נדרשנו להכנס להגדרות הטלפון במכשירנו, התוסף יעשה לנו את החיים הרבה יותר קלים. מעתה, על מנת לחייג ממספר חסוי אל אדם מסוים, נבצע החלקה לכפתור החיוג והוא יציג בפנינו את כפתור ה-Anonymous עליו נצטרך ללחוץ כדי לחייג ממספר חסוי.

במידה והנכם לוחצים על מספר טלפון כלשהו, תשאלו ע״י התוסף איך תרצו לחייג? וגם אז תתאפשרו לחייג ממספר חסוי באמצעות לחיצה על Anonymous.

אז מה הופך את התוסף לכל כך מיוחד?

התוסף מאפשר לנו לבצע את התהליך בדרך קלה ופשוטה ביותר, וחוסך לנו את הכניסה להגדרות בכל פעם כשאנו רוצים לחייג מחסוי.

בנוסף, התוסף כולל אנימציות מיוחדות שהופכות את חווית השימוש לכיפיות עד כדי כך שתחשבו שזה חלק מובנה במכשיר. אין ספק שמדובר באחד התוספים הגדולים של שנת 2015.

אוקיי, הורדתי, מה עכשיו?

לאחר התקנת התוסף, תצטרכו לבצע הגדרה ראשונית דרך כרטיסיית ההגדרות שתתווסף למכשירכם – למקרה שתהיתם, היא עונה לשם Call Enhancer.

ההגדרה הראשונית היא ממש לא רצינית, כל שעליכם לעשות זה להכנס להגדרות אל הכרטיסיה החדשה שהתווספה לכם ולהגדיר את מיקומכם ע״י לחיצה על לשונית ״Country Prefix״ ובחירה בישראל (Israel).

בנוסף, בכרטיסיית ההגדרות החדשה תוכלו למצוא מגוון הגדרות נוספות של התוסף אשר יאפשרו לכם לבחור את הדרך להצגת הכפתור, את העיצוב לכפתור ה-Anonymous ואת האנימציה.


מחירו של התוסף עומד על כדולר אחד בלבד – שווה ואף מומלץ ע״י צוות אתר בי שייר, התוסף זמין להורדה כבר עכשיו מהסידיה והוא נמצא בסורס המובנה של BigBoss.

להלן סרטון המציג את התוסף Call Enhancer בפעולה:

https://www.youtube.com/watch?v=Q4ePWanvmCw

 

 

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.