iOS 11

היום תשוחרר iOS 11 – נא להערך בהתאם!

לפני כמעט חצי שנה אפל הכריזה לראשונה על iOS 11 במסגרת אירוע המפתחים העולמי (WWDC), היום, כשבוע לאחר אירוע ההכרזה על מכשירי הדגל החדשים, מערכת ההפעלה החדשה תהיה זמינה לקהל הרחב.


רגע לפני שהעדכון יופיע לרובכם בהגדרות האייפון/האייפד, יש כמה דברים שעליכם לזכור או לבצע לפני, כדי למנוע בעיות מיותרות. אז שנתחיל?

1. חשוב לבצע גיבוי לפני!

טעויות קורות, וקרו מקרים בהם אנשים ביצעו עדכון גרסה למערכת ההפעלה החדשה של אפל ונתקלו בבעיה תוך כדי העדכון, לפתע השתחרר הכבל מהחשמל, נפל החשמל ואיתו גם האינטרנט האלחוטי… מיליון ואחת דברים, והעדכון כשל באמצע – מה שדרש לבצע פרמוט ללא שום הכנה מראש. תמיד מומלץ לגבות את מכשירכם לפני כל תהליך.

2. וודאו כי יש מספיק מקום.

שימו לב כבר מעכשיו שיש לכם מספיק מקום להתקנת עדכון הגרסה. iOS 11 שוקלת בסביבות ה2.5GB, בצעו בדיקה כללית ומחקו את האפליקציות שכבר לא נמצאות בשימוש, או צילומי מסך של מימים מהפייסבוק, כל מה שלדעתכם לא נחוץ. מומלץ מדי פעם גם בלי קשר לעדכון גרסה.

3. אל תמהרו להיות הראשונים!

ברגע שמשתחררת מערכת הפעלה חדשה חצי גלובוס בערך נמצא בדף העדכונים, מה שגם סביר להניח יאט את תהליך ההורדה אצלכם. אם אתם רוצים להנות מהורדה חלקה ומהירה תחכו למחר בבוקר, בסופו של דבר לכולם יהיה, זה לא עניין של מלאי.

4. תנשמו עמוק, זה בהתליך.

אין לגעת באייפון או באייפד במהלך העדכון לגרסה החדשה! גם אם הכי נראה לכם שהמכשיר נתקע על פס העדכון (המסך עם התפוח), בשום פנים ואופן *אל* תבצעו הפעלה מחדש מאולצת (הארד ריסט), בטח ובטח אם לא ביצעתם את שלב 1.

5. שימו לב לפרטים הקטנים!

לאחר סיום ההתקנה של iOS 11 תגיעו אל דף ההגדרה הראשונית (מסך ה-Hello הידוע), מומלץ לקרוא כל פרט ופרט ולא ללחוץ אוטומטית על ״הבא״, יש המון פרטים חשובים שעליכם לדעת לפני השימוש במכשיר המעודכן.


רשימת המכשירים אשר יקבלו את העדכון ל-iOS 11:

בלבד.

מערכת ההפעלה החדשה תשוחרר היום בשעה 20:00. עדכון מהנה!

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.