חדשות

זעזוע בסמסונג ישראל – יצחקי בנציוני חוזר לנהל את פעילות סמסונג בישראל

שלום ובוקר טוב לכולם כמו תמיד חדשות זהו חלק בלתי נפרד מהאתר שלנו והפעם אנחנו מדווחים לכם על זעזוע גדול בסמסונג ישראל ,יצחקי בנציוני חוזר לנהל את פעילות סמסונג סלולר בישראל.
Samsung-1  נציגות בעלי האג”ח בסקיילקס ודירקטוריון החברה החליטו היום (ד’) למנות את יצחקי בנציוני למנהל מכירות הסלולר של סמסונג. בנציוני הובא לחברה באפריל 2013 כמשנה לאילן בן דב (וכמנהל בפועל) בפעילות מכירות סמסונג. בחודש שעבר בנציוני עזב במפתיע, על רקע אי הסכמות עם אילן בן דב לגבי עתיד החברה. המטרה העיקרית של סקיילקס היא לייצב את מערכת היחסים עם סמסונג קוריאה, ולהחזיר את האמון בין הצדדים.

סקיילקס עוברת תקופה קשה. בפברואר החליטה סמסונג לקחת ממנה את כל פעילות המכירות הישירות למפעילות הסלולר והשאירה אותה רק עם המכירות לשוק הקמעוני. בסוף מאי המשבר בין הצדדים הגיע לידי כך שסקיילקס כמעט ואיבדה את הזיכיון לחלוטין. בהודעה לבורסה לא הובררה בדיוק המחלוקת בין הצדדים. כעת, נעשה נסיון אחרון לשקם את היחסים.

יצחקי בנציוני בצילום משותף עם אלון חן הבעלים של האתר
יצחקי בנציוני בצילום משותף עם אלון חן הבעלים של האתר

בנציוני הוא במידה רבה מנהל שגדל מהשטח. בעבר היה בעלים ומנהל של פעילות יבוא מקביל לישראל בשם שיא.קום. עם כניסותו לתפקיד בסמסונג הצליח בשתי משימות: להסיט את הפעילות לכיוון השוק הקמעוני, מנפח של 5% מהפעילות לכ-50%. שנית, בנציוני הצליח במידה רבה “להרוג” את היבואנים הקטנים. מדובר עדיין בפעילות ריווחית מאוד, וסמסונג היא שחקנית הסלולר החשובה בישראל.

 

קרדיט: Themarker

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.