בי שיירחדשות אפל

כתבת סיכום: כל מה שצריך לדעת על כנס ההשקה של אפל! (שוחררה OS X Yosemite)

זה מאחורינו! אמש (ד’), אפל ערכה את אירוע ההכרזה החגיגי במהלכו הציגה החברה אייפדים חדשים, מחשבים חדשים, שתי מערכות הפעלה חדשות המגיעות יחד עם תמיכה בשירות חדש.

DSC_0794


את האירוע העברנו כאן באתר בשידור חי ובעברית, אפל הפתיעה אותנו גם הפעם – ולטובה! אייפד אייר 2, אייפד מיני 3, דגמי מק חדשים, מערכות הפעלה חדשות, ואני לא יודע מאיפה להתחיל. נראה שפשוט אתחיל מהתחלה.

יש לנו אייפדים חדשים!

אפל הכריזה על מכשירי האייפד החדשים, אייפד אייר 2 ואייפד מיני 3, לשני המכשירים החדשים מתווסף חיישן ה-Touch ID, אפשר לומר שזה הוא השינוי העיקרי באייפדים החדשים.

בשנה שעברה אפל הציגה לראשונה את חיישן ה-Touch ID יחד עם האייפון 5S, כעת מגיע החיישן גם למכשירי האייפד ונראה כי זה הוא סופו של כפתור הבית הישן והמוכר. (למקרה שאתם חדשים בעסק, מדובר על הלחצן הפשוט עם הציור של הריבוע)

ipad-all-hero-bb-201410

ה-Touch ID מגיע לאייפד אייר ולאייפד מיני החדשים – אך לא רק, גם הצבע היוקרתי והזהוב מגיע. אני התרשמתי לטובה. בדומה לאייפון 6 ולאייפון 6 פלוס, גם לסדרת האייפדים אפל דאגה להכניס דגם בעל קיבולת של 128GB!

ה-iPad Air 2 נעשה דק יותר מקודמו, רק 6.1 מ”מ (נחשב כיום לטאבלט הדק ביותר בעולם).  בנוסף הוא כולל את הדור השני של מעבדי ה-64 ביט A8X, מצלמה חדשה ל-FaceTime HD, תקשורת אלחוטית (Wi-Fi) משופרת ותקשורת סלולארית (LTE) משופרת, בדומה לאייפון 6 ו-6 פלוס.

תצוגה מפחיתת סינוור באור השמש או במשרד ב-56% פחות, לתצוגה ברורה יותר מתמיד. ה-iPad Air 2 מציג שיפור של 40% יותר במעבד ופי-2.5 שיפורים בביצועי הגרפיקה בהשוואה לאייפד אייר הראשון. בנוסף, האייפד החדש כולל בתוכו את הרכיב ה-M8 אשר אוסף נתוני תנועה מהג’ירוסקופ, המצפן וכל הברומטרים החדשים על לחצי אוויר וגובה יחסי.

התקשורת האלחוטית באייפד החדש עובדת כעת על 802.11ac Wi-Fi עם אנטנות מרובות בטכנולוגיית MIMO לצורך העברת נתונים גבוהה יותר פי 2.8 עד 866 Mbps. בנוסף, דגם ה-Wi-Fi + Cellular עובד כעת עם יותר ספקיות תקשורת שונות בכל רחבי העולם ובטכנולוגיה של DC-HSDPA, HSPA+.

האייפד החדש יגיע כמובן עם מערכת ההפעלה החדשה, iOS 8.1, ויעבוד בסימפוניה מושלמת עם מערכת ההפעלה החדשה של מחשבי המק, OS X Yosemite. וכאשר האייפון והאייפד מחוברים על אותה רשת, יהיה ניתן לקבל שיחות גם דרך האייפד (פיצ’ר מדהים).

להלן המחירים של האייפדים החדשים, המכירה המוקדמת תחל במהלך היום!

אייפד אייר 2:

  • 499$ לדגם ה-Wi-Fi בעל נפח של 16GB
  • 629$ לדגם ה-Wi-Fi + Cellular בעל נפח של 16GB
  • 599$ לדגם ה-Wi-Fi בעל נפח של 64GB
  • 729$ לדגם ה-Wi-Fi + Cellular בעל נפח של 64GB
  • 699$ לדגם ה-Wi-Fi בעל נפח של 128GB
  • 829$ לדגם ה-Wi-Fi + Cellular בעל נפח של 128GB

אייפד מיני 3:

  • 399$ לדגם ה-Wi-Fi בעל נפח של 16GB
  • 529$ לדגם ה-Wi-Fi + Cellular בעל נפח של 16GB
  • 499$ לדגם ה-Wi-Fi בעל נפח של 64GB
  • 629$ לדגם ה-Wi-Fi + Cellular בעל נפח של 64GB
  • 599$ לדגם ה-Wi-Fi בעל נפח של 128GB
  • 729$ לדגם ה-Wi-Fi + Cellular בעל נפח של 128GB

מערכות הפעלה חדשות!

שוחררה מערכת ההפעלה החדשה עבור מחשבי המק, OS X Yosemite! העדכון הגדול ביותר ששוחרר עבור מחשבי המק, זמין להורדה גם הוא בחינם כבר עכשיו!

Untitled
האתר של אפל.

העדכון זמין כבר עכשיו (בחינם) בחנות האפסטור שב-Mac, או כאן באתר הבית של אפל.

ושלא נשכח את iOS 8.1 עם שירות ה-Apple Pay.

iOS 8.1 תהיה זמינה לקהל הרחב כבר ביום שני הקרוב, מערכת ההפעלה החדשה תכלול בין היתר תמיכה מלאה בשירות ה-Apple Pay (אפל פיי). העדכון לא כולל יותר מדי חידושים, את ה-Change Log המלא אנו נפרסם עם יציאתו, העדכון ל-iOS 8.1 בחינם.

DSC_0321
תהיה זמינה כבר ביום שני הקרוב!

אז מה דעתכם על אירוע ההכרזה של אפל שהתקיים אמש? נשמח לקרוא את דעותיכם בתגובות.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדויד נמדר על העזרה בכתיבת הפוסט.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.