iOS 8.4סידיה

סידיה | SBFlip – חווית תצוגת האייפון 6 פלוס במכשירים אחרים

SBFlip
סורס: BigBoss | מחיר: חינם

אחד ההבדלים העיקריים בין דגמי האייפון 6 וה- 6S לבין אחיהם הגדולים האייפון 6 פלוס וה- 6S פלוס, היא העובדה שתצוגת דגם הפאבלט (6 פלוס) משתנה על ידי הטיית במכשיר למצב נוף (landscape), בדיוק כמו בדגמי האייפד השונים, מה שאין כן באייפון 6 וקודמיו. תוסף חדש, ובעצם הראשון שמיועד עבור המכשירים החדשים ו- iOS 8 ששמו SBFlip, מתיימר לסובב לכם את המסך גם במכשירים ישנים יותר.

סיבוב מלא של המסך
סיבוב מלא של המסך

SBFlip מאפשר סיבוב מלא של המסך למצב נוף בכל מכשירי ה-iOS המריצים את הגרסא השמינית, עם שני מצבים שונים: דוק דינמי ודוק נייח. (למי שלא יודע, דוק זוהי השורה הקבועה הנמצאת בתחתית המסך). אז מה ההבדל בין הדוק הדינמי לדוק הנייח?בדוק הדינמי כל התצוגה מסתובבת כולל הדוק עצמו, ממש כמו מראה תצוגת האייפד במצב נוף, ואילו בדוק הנייח, רק הספרינגבורד מסתובב ללא הדוק-בדיוק כמו באייפון 6 פלוס.

לאחר התקנת התוסף תתווסף לכם לשונית הגדרות בה תהיה אפשרות לכיבוי והדלקת התוסף, כמו גם לבחור באחד משני המצבים האמורים לעיל. SBFlip עובד בצורה מושלמת על האייפון 6, וגם מומלץ להתקינו על האייפון 6 פלוס, הודות לאפשרות השניה. כרגע, על-פי דיווחים שרצים ברשת, התוסף לא עובד הכי טוב באייפון 5s.

את SBFlip תוכלו להוריד בחינם מהסידיה דרך המקור של BigBoss, וכאמור, הוא עובד אך ורק על מכשירים המריצים את iOS 8.

כמובן שישנם עוד תוספים חינמים שעושים את אותה פעולה בערך, כדוגמת LittleBrother מהמפתח ריאן פטריץ’, רק פשוט לא עובדים בצורה תקינה על iOS 8.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.