אפסטורגוגל פלייחברתי

שירות תא קולי הגיע לוואטסאפ בגירסה 2.16.8

WhatsApp Messenger
WhatsApp Messenger
מפתח: WhatsApp LLC
מחיר: חינם
[app 310633997]

טוב מי מאיתנו לא מכיר את תוכנת המסרים הכי פופולארית WhatsApp. באמצעות אפליקציה זו תוכלו לשלוח הודעות SMS בחינם לכל מכשיר בו מותקנת האפליקציה. בנוסף התוכנה מאפשרת שליחת הודעות קוליות, שיתוף מיקום שליחת תמונות ושליחת סרטוני וידאו במכשירים השונים.

חשבתם לברוח, אכלתם אותה. צילום: אפסטור
חשבתם לברוח, אכלתם אותה. צילום: אפסטור

באפליקציית WhatsApp ישנם חמישה מסכים שונים: מסך לאנשי קשר המועדפים, מסך לשיחות קוליות, מסך רשימת אנשי קשר, מסך לצאטים (שיחות קבוצות ושאר אופציות שימושיות), ומסך ההגדרות. היישום תומך בשפות רבות.

אמנם השיפורים המשמעותיים כבר מאחורינו כמו אפשרות שיחות קוליות, וביטול האישורי קריאה, ושיפור לחצן הוספת תמונות. שיתוף תמונות מאפליקציות המובנות, השתק מאנשי קשר, סימון שיחות כלא נקראו, חסכון בחבילת אינטרנט, ועוד…..

• כעת האפליקציה מתעדכנת עם שיפור חדש: שירות תא קולי, החל מהיום, אם תתקשרו באמצעות וואטסאפ ‏והשיחה תדחה או לא תענה, וואטסאפ ‏יאפשר לכם להשאיר הודעה קולית והצד השני יקבל חיווי שיש לו הודעה קולי.

• When placing a WhatsApp call, you now quickly leave a voice message if your call isn’t answered, just like voicemail.

משתמשים רבים ברחבי הרשתותל החברתיות התלוננו והגיבו בצורה חריפה על השירות החדש, ולא כל כך מרוצים ממנו, אבל בעתיד ככל הנראה יתווסף במסך ההגדרות אופציה לביטול השירות תא קולי.

תגיבו מה דעתכם על השירות החדש.. מועיל או מזיק??

[appimg 310633997]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.