יחסי ציבורמאמרים

לימודי אונליין בכל זמן מתי שנוח לכם

תתארו לעצמכם שאתם רוצים מתגוררים בישוב מרוחק ורוצים ללמוד אנגלית, סינית, תכנות מחשבים או אפילו פסיכולוגיה חברתית, אך אין להם אפשרות לנסוע למקום בו ניתן ללמוד באופן פרונטאלי את התחומים הנ”ל או שאין לכם אפשרות להשקיע את הזמן בכך. במקום לוותר על החלום, כל מה שעליכם לעשות זה להירשם ללימודי אונליין.

מאגר מורים מנוסים המלמדים באינטרנט דרך המחשב.

בין המהפכות הרבות שהאינטרנט יצר ותרם לעולם, אין ספק שאחת המהפכות החשובות הם שיעורי אונליין. היכולת ללמוד דרך המחשב כאילו אנחנו נמצאים בכיתה.

לא מדובר רק על שיעורים פרטיים או שיעורים בתחומים, לכאורה פשוטים, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקצועות שניתן ללמוד באמצעות האינטרנט, למעשה כיום אפשר למצוא אוניברסיטאות ומכללות רבות אשר מעבירות שיעורי אונליין לתלמידים, הן כאלה שגרים רחוק (אפילו מעבר לים) והן לתלמידים שלא יכולים להגיע לכיתה מסיבות שונות (בריאותיות ואחרות).

שיעורי אונליין טומנים בחובם הרבה מאוד יתרונות כפי שנוכל לראות מיד, וכפי שניתן להבין מהפסקה הראשונה, ניתן למצוא ברשת דוגמאות למגוון רחב של מקצועות אותם ניתן ללמוד בשיטה זו. מה שחשוב לזכור הוא, שבשביל ללמוד דרך האינטרנט, צריך משמעת ורצון. כעת שיש לנו אותם, אנחנו יכולים להתחיל לחפש מה ללמוד ובעיקר להבין, למה משתלם לנו להירשם למסלול של שיעורי אונליין.

היתרונות של לימודי אונליין:

שני יתרונות בולטים יש ללימודי אונליין על פני לימודים במסגרת רגילה של כיתה.

  • יתרון ראשון, אנחנו יכולים ללמוד מתי שבא לנו. אנחנו רוצים ללמוד בלילה? אנחנו יכולים, כל מה שאנחנו צריכים זה להדליק את המחשב וללמוד, אנחנו לא יכולים ללמוד בבוקר? אין בעיה, אנחנו יכולים ללמוד בצהריים. אין כאן מערכת שעות קבועה ואנחנו לא תלויים באף אחד, רק ביכולות שלנו.
  • יתרון שני בולט הוא, אנחנו יכולים ללמוד מכל מקום. אנחנו אומנם צריכים מחשב עם חיבור לאינטרנט, אך אנחנו יכולים ללמוד בכל חדר בבית, ללמוד בעבודה, ברכבת, בספרייה, ואפילו אם אנחנו נוסעים לחופשה. מכל מקום שנבחר, נוכל ללמוד. זו החלטה שלנו בלבד, מתי ואיך.

מלבד שני היתרונות הנ”ל, הרי שיש לשיעורי אונליין יתרונות נוספים, למשל, אנחנו יכולים לחזור על השיעור שוב ושוב. מאחר והשיעור נמצא במחשב, הרי שאם לא הבנו משהו, אנחנו יכולים לחזור על השיעור שוב עד שנבין אותו, זה נכון לכל טווח זמן שהשיעור נמצא ברשת.

עוד יתרון הוא, שאין צורך להתארגן בצורה מיוחדת ללימודים, אנחנו צריכים בסך הכל להיות מספיק ערניים ולמצוא מקום נוח לשבת עם המחשב. אנחנו לא צריכים להתלבש, לצאת מהבית, להיכנס לכיתה וכדומה. מה שמעלה יתרון נוסף, שיעורי אונליין הם חסכוניים מאוד בזמן ובעלויות, מלבד התשלום על הלימודים ועל האינטרנט, אנחנו לא מבזבזים זמן בנסיעות או חנייה.

לסיום חשוב לומר, יש אנשים שעשו תואר ראשון בעזרת שיעורי אונליין, מה שמסביר עד כמה התחום הוא רחב וכמה הוא התפתח עם השנים.

limudnaim.co.il

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.