יחסי ציבורמאמרים

סמסונג משיקה מטען אלחוטי מהיר לגלקסי 8 ונוט 8

טעינה אלחוטית הפכה להיות הדבר החם הבא וסמסונג החלוצה בתחום משדרגת ומעצבת מחדש את המטען האלחוטי שלה למכשירי הגלקסי 8, 8 פלוס וגלקסי נוט 8

מטען אלחוטי מיועד לאנשים שעובדים במשרד

עד לפני מספר שנים זה היה נשמע לא הגיוני שיהיה אפשר להטעין את הטלפון ללא חיבור למטען. סמסונג פיתחה את המטען אלחוטי הראשון שלה עם יציאת הגלקסי 6 וגלקסי 6 אדג’ בזכות הצ’יפ לטעינה מהירה ואלחוטית שהשתילו במכשיר.

גם אלחוטי וגם מהיר יותר מכל מטען אחר

פיתוח הטעינה האלחוטית נכנס לשוק ביחד עם פיתוח הטעינה מהירה. עד ליציאת הגלקסי 6 כולם הכירו המטען סמסונג לגלקסי 5 שנחשב למהיר בזמנו עם הספק של 2 אמפר 5V 10W. סמסונג שיפרו את הקיבולת של המכשיר והמכשירים של גלקסי 6 ומעלה החלו להיטען עם טעינה מהירה בהספק 1.67 אמפר 15W 9V . אומנם כמות האמפר שכולם מכירים והיה סמל למהירות ההטענה ירדה, (ככל שהיה יותר גבוה הטעין מהר יותר), אך באמצעות הגדלת ה וולט והוואט האמפר כבר לא משחק תפקיד במהירות של הטעינה.
לצורך טעינת סוללה מלאה בגלקסי 6 מספיקה שעה אחת בלבד עם מטען מהיר לגלקסי שהטעינה שלו פי 1.5 יותר מהירה מהטענה של המטען הקודם, 2 אמפר. וכן כל המכשירים שיצאו לאחר הגלקסי 6 כמו גלקסי 7, גלקסי 8 ונוט 8 הצטיידו גם הם ביכולת טעינה מהירה.

איך הטעינה האלחוטית עובדת?

לאחר שהבנו את הנושא של הטעינה מהירה נסביר את האפקט של הטעינה האלחוטית. במכשירים החדשים קיים צ’יפ QI  שברגע שהוא בא במגע בחלק האחורי של המכשיר הוא מיד מתחיל להיטען. על מנת שהמכשיר יטען באופן אלחוטי ובטעינה מהירה יש לחבר את המטען האלחוטי למטען מהיר אחרת הוא לא יטעין בטכנולוגיית fast charge.

מה השוני בין המטען אלחוטי של גלקסי 7 למטען אלחוטי לגלקסי 8?

מטען אלחוטי לגלקסי 8 וגלקסי נוט 8 שונה בחיבור שלו ובעיצוב שלו מהגלקסי 7. החיבור של השקע טעינה השתנה ממיקרו USB  שהיה חיבור הדגל בכל המכשירים עד ליציאת הגלקסי 8 לחיבור שנקרא usb type c . החיבור החדש מאופיין בהעברת נתונים מהירה יותר ונוח יותר להשתמש בו כי הוא מעוגל ונכנס לשקע טעינה בקלות ובכל זווית לעומת החיבור הקודם.
העיצוב של המטען אלחוטי לגלקסי 8 יוקרתי יותר, הוא ניתן לשימוש בשכיבה או בעמידה והוא היחידי שמטעין את הגלקסי 8 והנוט 8 עם טעינה אלחוטית מהירה. במידה ותנסו להטעין את הגלקסי 8 עם מטען אלחוטי לגלקסי 7 הוא לא יטען או יפסיק להטעין לאחר מספר דקות.

למי המטען האלחוטי מיועד?

מטען אלחוטי מיועד לאנשים שעובדים במשרד או כל מי שמשתמש הרבה בטלפון לשיחות ומעוניין תוך כדי להטעין את המכשיר בפשטות בלי מאמץ של חיבור למטען בכל פעם שמסיימים שיחה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.