יחסי ציבורמאמרים

10 דוגמאות להזמנות לחתונה מקוריות

התאריך נקבע, השמלה כבר במדידות, החיוך מתוח על הפנים והתאריך מתקרב – עוד מעט אתם הופכים להיות אחד ובטקס מלא אושר וריקודים נשבעים זה לזה לנצח. רגע לפני שזה קורה, כדאי להזמין את כל המי ומי לחתונת השנה שלכם ולהתחיל לחשוב על הדפסת הזמנות לחתונה.

הזמנה מותאמת. צילום מסך יוטיוב

הנה 10 דוגמאות שיעזרו לכם לעצב הזמנה לחתונה בשיא הסטייל.

  1. הזמנה מהסרטים

הכרתם בקולנוע? לומדים לימודי קולנוע? סתם חיים בסרט? זאת בדיוק ההזמנה בשבילכם! עם מוטיבים מעולם הקולנוע, אפשר לעצב הזמנה מדליקה ומקורית. תאריך האירוע יכתב כמו על סליל של סרט, מקרן קולנוע מצויר יקרין את פרטי החתונה ודלי פופקורן וירטואלי יככב בצד. אתם מוזמנים להוסיף גם טקסט מגניב ברוח הזמנה, אולי משהו כמו: “מזמינים אתכם להצטרף לסרט של החיים שלנו”.

  1. הזמנה פרחונית

יהלומים הם אולי לנצח, אבל פרחים – עוד יותר! הזמנה פרחונית משדרת רוך, תמימות, רומנטיקה ילדותית וקסומה, ועם גווני הפרחים השונים אפשר לשחק לנצח. תוכלו לבחור בהדפסי פרחים קטנים, גדולים, מסורבלים או גאומטריים, צבעוניים מאוד או בגוונים אחידים – ולהבטיח שההזמנה שלכם תהיה הכי קיטשית (במובן הטוב של המילה) וקלאסית שיש.

  1. הזמנה שמחזירה אחורה בזמן

אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדנו – בואו נחזיר את השמחה להזמנה שלכם! עיצוב הזמנה בסגנון רטרו – וינטאג’ הוא ללא ספק הדבר החם הבא. תמונות מפעם, גוונים פסטליים רכים, פרחים עדינים ועוד פרטי עיצוב כיד הדמיון הטובה עליכם ישדרו רומנטיקה מתוקה מאין כמוה.

  1. הזמנה הומוריסטית

מי אמר שחתונה זה עסק רציני? הקלילו את העניינים ועצבו הזמנה הומוריסטית וקלילה. תוכלו לשלב קריקטורות שלכם עם מוטיבים בולטים בכם או ביחסים שלכם, להוסיף כיתוב משעשע ולהיות בטוחים שזה יעשה את העבודה ולא ישכח במהרה.

  1. הזמנה אישית

אחד העיצובים הכי רומנטיים שיש משלבים תמונה של בני הזוג, מעוצבת להפליא, ברקע ההזמנה. כך תוכלו להבטיח את החיבור האישי של הטקסט אליכם, ולגרום לכולם לספור את הימים יחד איתכם.

צילום: iCopy
  1. הזמנה קלאסית

קלאסי זה המודרני החדש! קווים נקיים, פרחים רכים וכתב מסולסל שהיה נהוג פה כל כך עד לפני כמה עשורים חוזר לאופנה ובגדול. אם אתם טיפוסים נקיים ופשוטים ולא רוצים לעשות עניין סביב ההזמנה – זה הסגנון בשבילכם.

  1. הזמנה מוסיקלית

אוהבים מוזיקה? מצוין! שלבו בהזמנה תווים מוזיקליים או המחישו בעזרת ציורים שונים שיר אהבה שמדבר אליכם במיוחד, וכך תוכלו ליצור את האהבה שלכם על גבי דף נייר.

  1. הזמנה מודרנית

קווים הייטקיסטיים מודרניים, אלמנטים הלקוחים מעולם המחשב, הפייסבוק או אפליקציות נוספות הם ללא ספק שולטים בשוק ההזמנות – צרו הזמנה מדליקה ועכשווית.

  1. הזמנה תואמת סגנון

הזמנה התואמת את סגנון העיצוב באולם היא הדבר החם העכשווי. הרמוניה מושלמת בין צבעי המפיות באולם, המיתוג הכללי וגם ההזמנה יוצרים אווירה נהדרת בחתונה ושפה עיצובית אחידה.

  1. הזמנה שהיא מסע

חתונה היא מסע, אין ספק. קחו כל מוטיב של מסע – כביש, דרך, חוף ים או כל מוטיב אחר מהחוץ – וצרו את ההזמנה של חייכם. אנחנו מאחלים לכם מסע נעים!

לדוגמאות ומידע נוסף על הדפסות הזמנות לחתונה ב-icopy , האתר המוביל להזמנות בישראל!

אין ספק שהבחירה מגוונת והזמן קצר – קדימה, בחרו אחת מתוך שלל הזמנות לחתונה, וודאו שזו ההזמנה שאתם הכי שלמים איתה ואוהבים אותה, שהיא משקפת אתכם כזוג ואת הלך האירוע – וודאו שכולם יודעים מתי מתרחש האירוע הכי שמח בחייכם!

הכתבה באדיבות בית דפוס ICOPY – לאתר החברה : http://www.icopy.co.il

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.