יחסי ציבורמאמרים

פרסום עסק – מה למי ולמה

אחד הדברים שיותר מתסכלים בתחום העסקים, זה שלא באמת משנה איזה מוצר גאוני תחזיקו או איזה שירות חשוב ויעיל יש לכם להציע, עדיין אם לא תשקיעו בפרסום, אתם כנראה תישארו מאחור, ועל כן אין זה יוצא דופן שעסקים אשר מחשבים הוצאות חודשיות, בין היתר מחשבים הוצאות פרסום לצד הוצאות על משכרות, ציוד משרדי, נסיעות וכדומה, וזאת כי כיום בעידן בו המדיה הדיגיטלית שולטת, זה רק הכרחי ליישר קו ולהודיע לעולם שאתם קיימים, ולו באמצעות המוצר שכולנו מחזיקים ביד כל יום וכל היום – המכשיר הנייד שבעצם מהווה מחשב קטן ונייד.

צילום: Pexels.com

תתקדמו!

האם תם עידן הפרסום של שלטי החוצות, עידן הפרסומות ברדיו או עידן הפרסומות בעיתונים? ובכן כלל לא, אך לצד העובדה שהנתונים של תוצאות הפרסום מתחום זה די עומדים במקום, הרי שתוצאות הפרסום בנישה הדיגיטלית רק ממריאים, כאשר מיום ליום הפרסום במדיה הדיגיטלית הופך  להיות הרבה יותר ממוקד פר קהל יעד, כך שאנשים כבר לא מתייחסים לפרסומות במיאוס, אלא שמחים בהן, ולו כי פרסום עסק חכם הנו פרסום ממוקד, כך שאם פרסום בשלטי חוצות פשוט אינו מדבר אל קהל היעד שלכם, טוב לדעת שבמדיה הדיגיטלית תוכלו למצוא את פלטפורמת הפרסום הנכונה ביותר – אם בהתאם ליעדי תקציב וקהלי יעד ואם בהתאם למטרה הרצויה והמיצוב הראוי.

קטנים כגדולים

טעות לחשוב שרק עסקים גדולים צרכים לפרסם את העסק שלהם, וזאת כי גם עסק שפונה לקהל מאוד נישתי צריך להיעזר בשירותי פרסום, וזאת כי שיטת לקוח מביא לקוח לא תמיד מספיקה, או לחלופין לא תמיד נכונה. אי לכך אומנם אין להסיק שכל עסק צריך פרסום, אך ללא ספק לא מעט בתי עסק קטנים ואף חדשים צרכים להיעזר בכך. אם כן מה עושים? אם אתם מבקשים אחר התשובה הפשוטה, נראה שאתם צרכים להיעזר בשירות מקצועי שמתמחה בכך, וזאת על מנת לחסוך זמן, לייעל את התוצאות, לקצר זמנים, להימנע מפיזור כסף באפיקים לא כלכליים ובאופן כללי על  מנת להתפנות לעשות מה שאתם טובים בו ולהשאיר למומחים בדבר לעשות מה שהם טובים בו  – פרסום עסק!

דחיפה ראשונית

מבקשים טעימה כיצד מגדירים אסטרטגיית פרסום? ובכן בדרך כלל יש להבין מהי מהות העסק, מהו היתרון היחסי, מהו הערך המוסף, מיהו קהל היעד, מהם היעדים הכלכליים, איזה תקציב ניתן להפנות עבור פרסום וכדומה, ומנקודה זו יש לבחון אלטרנטיבות ולהתחיל להשקיע בכך, כאשר יש להבין שממש כפי שיש לרכוש מוצרים עבור יצירת המוצר, כך גם יש להשקיע כסף במיתוג, וזאת אם על מנת להתחיל להניע את העסק (יש עסקים שיסתפקו בכך ולאחר מכן ימשיכו להצליח לבד מכוח האינרציה – חבר מביא חבר) ואם על מנת להפרות את העסק באופן מתמיד.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.