יחסי ציבורמאמרים

הטרנדים החדשים בטיולים בחו”ל

ישראלים אוהבים לטוס ולטייל בחו”ל ולכן הם כל הזמן מתעניינים באטרקציות חדשות. במאמר הבא נציג חלק מהטרנדים האלה, נבין מה מאפיין אותם ונמליץ על בחירת פעילות לחופשה מוצלחת

צילום: טריפולוג’י

ישראל נחשבת למדינה מובילה בכל הנוגע לתיירות חוץ. ישראלים אוהבים לטוס לחו”ל לעיתים קרובות, הם מפרנסים חברות תעופה ותיירות מכל רחבי העולם והם יודעים לפני כולם על טרנדים ואטרקציות חדשות.

הנה למשל כמה טרנדים בולטים שבאים לידי ביטוי ביעדים שונים בכל רחבי העולם:

טיולי ג’יפים: הדרך הבטוחה לחוויה מיוחדת

האפשרות של טיול ג’יפים בחו”ל מתאימה לגברים ונשים בכל הגילאים ובחלק מהמקומות היא מותאמת לצרכים של בעלי משפחות, הורים לילדים או אפילו קשישים בגיל הזהב. מבחינתם של תיירים מישראל, טיול מן הסוג הזה מהווה את הדרך הבטוחה לחוויה מיוחדת.

בעזרת טיול ג’יפים אפשר לראות מקומות חדשים שבדרך כלל לא נגישים עבור התייר הסטנדרטי. כמו כן, הטיולים כוללים עצירה בנקודות תצפית מהממות ובכל רגע נתון אפשר לשלוף את הנייד כדי להצטלם לסלפי ולתת לכל החברים לקנא.

טיולים קולינריים: טועמים מהתרבות המקומית

אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות בענף התיירות הוא הטיול הקולינרי. אם פעם בזבזנו את כל הטיול על חיפוש אחר פלאפל וחומוס, הרי שכיום אנחנו נוחתים ביעדים אקזוטיים רק בשביל לטעום מהתרבות המקומית.

היתרון של טיולים קולינריים הוא שניתן להפיק אותם באופן עצמאי או בצורה מאורגנת. שתי האופציות מתאימות לחובבי הבישול והמטבח והן יכולות לשדרג את החופשה עבור מי שמרגיש מיצוי מהחוויה הקלאסית של בטן-גב.

נסיעות מחוף לחוף: לא רק בארצות הברית

האפשרות של נסיעה לחוף לחוף הייתה מזוהה בעבר עם ארצות הברית בלבד, בעיקר בזכות הכבישים הרחבים והסואנים שמחברים את ניו יורק לסן פרנסיסקו ולעוד המון יעדים מרתקים בדרך. מנגד, כיום יש ישראלים שבוחרים לעשות טיול עם מאפיינים דומים גם באירופה או אפילו במזרח הרחוק.

הטרנד של טיול ברכב מחוף לחוף קורץ לישראלים כי קל להם להשיג עליו מידע באתרי האינטרנט. בנוסף, הם לא צריכים לחכות לרגע האחרון בשביל להזמין רכב וחלקם משתמשים באתרים השונים בשביל לתאם נסיעה מפנקת בדגמי יוקרה בטוחים.

שייט והפלגות: מפליגים לעבר החלום

שייט באניית פאר מייצג בשנים האחרונות טרנד יוקרתי שהפך להיות מובן מאליו עבור חלק מהישראלים. כשחושבים על זה לעומק, מבינים שהפלגות זוכות לביקוש גבוה אצל ישראלים כי יש בהן את כל מה שמעניין אתנו: אוכל טוב ללא הגבלה, פעילויות לכל אורך שעות היום ואפשרות לראות יעדים שונים בלי להתאמץ.

ההפלגות הכי טובות יוצאות מאירופה ומארצות הברית וניתן למצוא מסלולים מיוחדים לכל אורך השנה. ההפלגות פחות יקרות מכפי שנהוג לחשוב ויש חברות שמשלבות בתוך חבילות נופש גם טיסות, העברות, לינה והשכרת רכב.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.