יחסי ציבורמאמרים

דיסק און קי לבקשתך

כל ישראלי מכיר את ההמצאה הקטנה והגאונית הזו – דיסק און קי. הופעתו הראשונית הקלה על התנהלותם של רבים מאתנו, כך שבמקום להסתובב עם דיסקים גדולים ומגושמים, יכולנו פשוט להעתיק מידע רב יותר מהמחשב לדיסק ולהעביר אותו למחשב אחר. היום, למרות השימוש הנפוץ שבהעברת קבצים דרך המייל, עדיין יש צורך בדיסק און קי קטן משתי סיבות עיקריות.

צילום: פייסבוק

ראשית, מכיוון שהוא מנותק מרשת האינטרנט ויכול לשמור על המידע מפני האקרים בלתי רצויים. שנית, ניתן להעביר אליו קבצים כבדים בקלות בכל רגע נתון. ומעל לכל, דיסק און קי אינו רק מוצר פרקטי, אלא מוצר שתורם רבות לשיווק החברה.

בעל עסק? כדאי לך לרכוש דיסק און קי ממותג

כל עסק מעוניין לשווק את שירותיו ומוצריו בדרך הטובה ביותר. דיסק און קי ממותג עבור הלקוחות הוא אחת הדרכים היעילות ביותר מכמה סיבות:

  • בגלל המשמעות – דיסק און קי מייצג את הקדמה, הטכנולוגיה והשאיפה לידע, ולכן הוא הנציג המושלם עבור כל חברה, בייחוד אם מדובר בחברת הייטק. באמצעות הדיסק הממותג תוכלו לשדר ללקוחות שלכם חדשנות וקדמה.
  • הוא שימושי – דיסק און קי היא מתנה נהדרת עבור כל איש עסקים ולקוח אשר בא להתייעץ עמכם ולשמוע על השירותים שאתם מציעים. מעבר לכך, דיסק און קי יכול להיות בדיוק הפריט אשר לו הם זקוקים כדי להעביר מידע חיוני וחשוב.
  • הוא מזכיר ללקוח על הנוכחות שלכם – דיסק און קי הוא פריט קטן וקומפקטי שאפשר להצמיד בקלות למחזיק המפתחות של הבית או הרכב. הדיסק הממותג הולך עם הלקוח שלכם לכל מקום ומזכיר לו על קיומכם בכל יום.
  • הוא מגיע בעיצובים שונים – ניתן להזמין דיסק און קי במגוון רחב של עיצובים, בהתאם לאופי העסק שלכם ואפילו תוך התאמה לצבעי הלוגו. אפשר לבחור דיסק און קי בעיצוב אישי, דיסק העשוי מעץ או מתכת.

לדיסק און קי מאפיינים ייחודיים

כל מי שמחליט להעניק ללקוח שלו דיסק און קי ממותג, יודע שהוא מעניק מתנה נהדרת. הדיסק כולל מאפיינים מיוחדים כמו היכולת לנעול אותו ולאפשר תצוגה של חור לקריאה בלבד, האפשרות לטעון מערכות כמו BOOT , האפשרות לבנות עמודי נחיתה חכמים ונפח זיכרון גדול המגיעה ב-3 גרסאות: 4,8 או 16 ג’יגה בייט.

אז איך עושים זאת בפועל

כדי להזמין דיסק און קי ממותג, יש צורך לשלוח את הלוגו או הכיתוב אל החברה. הצוות של החברה בונה הדמיה ושולח ללקוח לאישור. לאחר מכן, מתקבל התוצר הסופי, וההזמנה מועבר אל הלקוח בהתאם למספר הדיסקים שהוא הזמין.

 

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.