יחסי ציבורמאמרים

דיו למדפסת 4500 HP

מדפסת HP 4500, הינה אחת מהמדפסות הפופולאריות ביותר והיא מאפשרת 4 יישומים מרכזיים. כגון: הדפסה, צילום, סריקה, משלוח פקס.

צילום מסך dyo4u

מהירות ההדפסה של המדפסת, עומדת על 28 דפים בדקה וכאשר מדפיסים בדיו שחור למדפסת המהירות הינה של 22 דפים בדקה. מחזור ההדפסה החודשי עומד על לא יותר מאשר 3000 דפים בחודש. ניתן להחליף דיו למדפסת 4500HP, באמצעות טכנולוגיית ההזרקה. ראשי הדיו הינם 2 במספר, כאשר ראש דיו אחד, מיועד להדפסה בשחור והשני להדפסה צבעונית.

מעולם לא היה קל יותר להשיג דיו לכל סוגי המדפסות

היום באמצעות הרשת, ניתן למצוא מחירים מעודכנים ואפילו מחירים מוזלים יותר של דיו למדפסת 4500HP חיפוש פשוט יכול להעלות מחירים אטרקטיביים של דיו שמיועד למדפסות HP. יש כאלה שמזמינים דיו עם שליח עד הבית, מה שמקל עליהם את ההתרוצצויות לחנויות לצרכי משרד, חניות ועוד. נשים רבים מתלבטים בין רכישת דיו מקורי לבין רכישת דיו חלופי למדפסת HP, יש לציין כי דיו מקורי שמשווק ומיוצר באמצעות חברת HP, יהיה מן הסתם יקר יותר. היום אנשים בוחרים יותר לרכוש דיו חלופי. אתרים רבים היום שהם גם חנויות מקוונות, מאפשרות רכישה של דיו למדפסות HP באמצעות קנייה מאובטחת ומשלוח עד ללקוחות.

אינכם יודעים איזה סוג ראש דיו מתאים למדפסת ה- HP שלכם?

ישנם סוגים שונים של מדפסות HP ואם יש ברשותכם מדפסת שאתם מכירים מה הדגם שלה, כדאי כי תרשמו ותסבירו או תשאלו בטלפון אם יש ראש  דיו  מסוג זה. אם יש ברשותכם מדפסת 4500 HP, בקשו ראשי דיו למדפסת 4500 HP, כך שתהיו בטוחים כי רכשתם את ראש הדיו הנכון. יש להקפיד ולרכוש ראשי דיו מקוריים של HP על פי הוראות החברה, היות ואם במידה ורכשתם ראשי דיו שאינם מחברת HP ועדיין המדפסת שלכם היא במסגרת אחריות, האחריות לא תהיה תקפה אם לא מילאתם אחר הוראות החברה. היום המחירים של ראשי הדיו מסוג HP הם זולים יותר והמחירים סבירים, כך שכדאי להשקיע מאמץ  ברכישה נכונה של ראשי הדיו שלא יהרסו את מדפסת ה-HP שלכם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.