יחסי ציבורמאמרים

גאדג’ט כמוצר פרסומי ללקוח – אמצעי להישאר בזיכרון של הלקוח

כותרת המאמר היא התשובה המובהקת, האולטימטיבית, לשאלה – מה זה WIN-WIN? היא ממחישה את משמעות האמירה כי כשאתה נותן- אתה מקבל. הנתינה אינה מרוששת את הנותן אלא מעשירה אותו.

צילום magnetix

גאדג’ט כמוצר פרסומי מהווה, כשלעצמו, לא רק אלמנט שיווקי אלא פלטפורמה שיווקית גדולה, עצמתית ואפקטיבית. ניתן למתג כל עסק על גאדג’ט, וככל שהוא יהיה שימושי יותר, כך, בהתאמה, תגבר ההשפעה השיווקית ויופק וימוצה הפוטנציאל השיווקי הגלום בו.

מיתוג עסקי הוא קריטי לעסקים שונים. מוצר פרסומי ממותג נתפס לא רק בזיכרון של הלקוח אלא מתקבע בתודעתו. כך אתם, יצרני מוצר או ספקי שירות, נתפסים כמי שיש לכם את המענה המיטבי על צורך של לקוח או אל רצונו. אתם נתפסים ככתובת הטבעית והמועדפת לפניות להזמנת מוצר או שירות. אתם המומחים. אתם הטובים ביותר.

העלות הזעומה והתועלת העצומה

במונחים של עלות- מול תועלת, אין כל ספק כי גאדג’ט כמוצר פרסומי עשוי להניב לכם את התשואה הגבוהה ביותר ואת ערכי היסוד והערך המוסף המשתלמים ביותר במונחי עלות מול תועלת.  כאשר אתם, כבעלי עסק, עורכים כנס, ועידה, תערוכה, פרזנטציה, ומציעים למשתתפים גאדג’ט ממותג שלכם אתם שולחים את לחמכם  על פני המים. בכך אתם מעניקים תשומת לב, נחשפים, מקבעים את קיומכם, משווקים את עצמכם. כאשר מדובר בייצור סדרתי של אותו גאדג’ט אתם ודאי תקבלו הנחה על הזמנת כמות גדולה, מה גם שהעלות הבסיסית עשויה להיות סבירה ביותר.

 חשיפה עצמית חיונית והכרחית

תשומת לב, מחווה, מתנה, יהיה שם הכוונה שמונחת ביסוד נתינת המוצר הפרסומי ללקוח, יותר מאשר את המוצר, אתם חושפים את עצם קיומכם. מיתוג המוצר הופך אותו, בקטנה, לחלון הראווה שלכם, לתעודת הזהות ולכרטיס הביקור גם יחד.  כאשר לעצם החשיפה יש השפעה עצומה, לא אחת מכרעת, על הסיכוי להיחשב בעיני אנשים כמי שיש לכם את מה שהם מחפשים ( ואולי אפילו לא יודעים או לא מודעים לכך שהם מצויים בעיצומו של חיפוש, אשר כאשר אתם חושפים את המוצר או את עצמכם אתם מבהירים ומחדדים להם את התובנה כי בעצם את המוצר שלכם הם חיפשו או אתכם כספקי השירות הנדרש להם) אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיראות, לא להיספר, לא להיחשב. אם אתם לא נחשפים ובכך מוכיחים את קיומכם אתם, בעצמם, עלומים ונעלמים.

גאדג’ט כמוצר פרסומי ללקוח – פרט קטן, השפעה גדולה

אולי הברכה שורה בסמוי מן העין, אבל לא הברכה שלכם… כדי לזכות בה ולהרגיש מוערכים ומבורכים, ובעיקר- מתוגמלים היטב – אתם חייבים להיחשף ולהיראות. גאדג’ט ממותג הוא האמצעי שמודיע על דבר קיומכם ומפרסם אתכם. גם כאשר מדובר בפרט קטן, מיתוגו בסמל החברה או העסק שלכם ובצבעיה הופך אותו למוצר בעל פוטנציאל שיווקי עצום.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.