יחסי ציבורמאמרים

מה חשוב לבדוק לפני שמצטרפים לחברת סלולר כזו או אחרת?

מעוניינים לעזוב את חברת הסלולר הנוכחית שלכם ולעבור לחברת סלולר אחרת? בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר נושאים שחשב לבדוק לפני שמצטרפים לחברת סלולר כזו  או אחרת.

צילום: שאטרסטוק

הרפורמה בשוק הסלולר אשר כללה בין היתר את פתיחת שוק הסלולר לתחרות ואת תיקון מס’ 36 לחוק התקשורת בנושא ניידות מספרים, הובילה לכך שכל אחד ואחת מאיתנו יכול בכל רגע נתון לנייד את עצמו מחברת סלולר אחת לשנייה, וכל זאת בהתאם לשיקולים אותם הוא רואה לנכון.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שהצטרפות לחברת סלולר אחרת, מחייבת אתכם לבחון מספר דברים לפני שאתם מניידים את המספר ומחליפים את החברה. בין יתר הנושאים אותם חשוב ומומלץ לבדוק לפני שמצטרפים לחברת סלולר כזו או אחרת נכללים הנושאים הבאים:

  • שירות – בדקו מהו הציון אשר הוענק לחבר הסלולר על ידי משרד התקשורת בכל הנוגע לטיב השירות והטיפול בפניות לקוח.
  • הגנת אבטחה על המכשיר- כיום, בעידן בו מתרבים המקרים של פריצה והשתלטות על מכשירי סלולר מצד האקרים, חשוב לבדוק מהי חבילת האבטחה המוצעת לכם במסגרת ההצטרפות. הצטרפות לפלאפון לצורך העניין תאפשר לכם ליהנות בין היתר מרשת פלאפון CYBER הנחשבת לרשת הסלולר הבטוחה ביותר לגלישה כיום.
  • חבילות הגלישה- בדקו מהו נפח הגלישה המוצע לכם והאם מדובר בנפח גלישה קבוע או משתנה בהתאם למסלולי ההצטרפות השונים אותם מציעות חברות סלולר מסוימות.
  • עלויות החבילה- סקר מחירים השוואתי בין חברות הסלולר השונות הוא הבסיס לצרכנות נכונה ונבונה. יחד עם זאת, כאשר אתם עורכים סקר השוואתי בין מספר חברות סלולר שונות, חשוב להתייחס למכלול מרכיבי החבילה תוך כדי התייחסות למחיר ההצטרפות אשר מוצע לכם שהוא ברוב המקרים מוגבל לפרק זמן כזה או אחר.

בנוסף לנושאים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם לבדוק מהו הציון אשר הוענק לחברת הסלולר בסקרי שוק כאלו ואחרים. ביולי 2018 התפרסמו מחקרי שוק מטעם IPSos במסגרתם נקבע כי פלאפון היא חברת הסלולר המהירה ביותר מבין כל חברות הסלולר השונות הקיימות כיום.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.