יחסי ציבורמאמרים

מוצרי פרסום למשרד

מוצרי פרסום למשרד יש לומר, הם הנישה הכי ותיקה ומיתולוגית בין מוצרי פרסום למשרד. מאז ומתמיד הייתה נהוגה בישראל הפצה של מוצרי פרסום למשרדים שהיו לקוחות של חברות. הם היו מזמינים עטים שונים עם לוגו ושם, לא הייתה חברת ביטוח או בנק שלא עשה את זה.

צילום יחצ

הם היו מזמינים יומני שנה ושולחים ללקוחות, קופסה לכרטיסי ביקור, משחק לשולחן המשרדי ועוד. הרעיון הגלום ביצירה של מוצרי פרסום למשרד, הוא שאנשים מבלים זמן רב במשרד, ואם אתם רוצים שהם יזכרו את השם שלכם. שימו להם יומן עם השם והלוגו שלכם על השולחן, או משחק שיעביר להם את הזמן בסיעור מוחות, או עטים משובחים עם הלוגו והשם שלכם עליהם.

הם כבר שם במשרד, וכל מה שהם צריכים זה את מוצרי הפרסום שלכם.

סוגים של מוצרי פרסום למשרד

בין מוצרי פרסום למשרד נמנים עטים, יומנים, שעונים, מעמדים שולחנים, מוצרי נייר ממותגים, מחזיקי מפתחות ועוד.

אין אדם או עסק שלא אוהב לקבל מתנה, גם אם היא קטנה, היא מעניקה את ההרגשה שחשבתם עליו, במיוחד אם זה ניתן בתור מתנות לעובדים. אם אתם חברה לשיווק מזון, כלי מטבח או כל חברה אחרת, הלקוחות המוסדיים וגם הפרטיים שלכם, ישמחו לקבל מכם איזה שהוא שי שימושי ונחמד. אתם יכולים לשלוח להם מחזיק מפתחות מסוים, או כוס או כל פריט אחר שמתקשר עם המוצרים שאתם משווקים.

חשוב לבחור מבין כל המוצרים, את המוצר שאתם יודעים שהלקוחות שלכם הכי ישמחו לקבל. משהו שישמש אותם, ולא סתם עוד מתנה שתשב להם במשרד.

גם שוקולד יקבלו מכם בשמחה

אומנם יש מוצרי פרסום למשרד שהם קלאסיים למשרד כמו יומנים, משחקי שולחן ועוד, אבל הלקוחות שלכם גם ישמחו לקבל שוקולד ובעצם מדוע לא? יושבי משרדים נוהגים לשים לב רב למה שהם אוכלים, רובם מזמינים ארוחות עסקיות מבחוץ או שהם נוהגים לפקוד מסעדות שוות לארוחות כאלה.

הם ישמחו גם אם על השולחן שלהם תהיה איזה אריזת פרלינים מפוארת בה יוכלו לפנק את האורחים שלהם, שיהיה להם מתוק. אגב למי שלא יודע, שוקולד הוא משאב חיוני ליצירת אנרגיה למחשבות, כלומר הוא  מניע אותם. לכן יש הרבה מאוד אנשים שעל השולחן שלהם במשרד יש שוקולד.

תוכלו להזמין מארזי שוקולד גלקסי, יופיטר, נגה או כל מארז שונה בגודל תחת שם של כוכב אחר, ולהדפיס עליהם את השם והלוגו שלכם. כאשר הלקוחות שלכם יכבדו את האורחים שלהם, מי יודע אולי השם שלכם ימצא חן בעיניהם, או שהם זקוקים לבית דפוס כמו שלכם או לחנות למכירת מוצרי משרד והם גם יהיו לקוחות שלכם. הכול בזכות השוקולד.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.