יחסי ציבורמאמרים

הקיץ כבר כאן! האם המצבר שלכם מוכן אליו?

הקיץ הישראלי ידוע בטמפרטורות הגבוהות שלו ובלחות הקשה, אך יש גם כמה דברים משמחים שקשורים אליו: הילדים חוגגים את החופש הגדול, עונת הרחצה מתרחשת במלוא שיאה, האווירה תוססת ושמחה ובימים לא מאוד חמים ניתן לצאת לטייל ולבלות.

צילום bestmatsberim

אין דבר שיכול לגרום לעוגמת נפש גדולה יותר מביטול של טיול משפחתי או בילוי קיצי עם חברים, בשל תקלה באוטו. אחת התקלות הנפוצות ביותר שיש כשזה נוגע לרכבים, היא מצבר שגיליתם שנגמר בדיוק כשבאתם לצאת מהבית או מצבר תקול שתוקע אתכם באמצע הדרך. כדי להימנע ממצבים כאלו ובכלל, לעבור את הקיץ בשלום במכונית שמתפקדת כראוי גם בעונה החמה, יש כמה דברים שעליכם לשים לב אליהם בכל הנוגע למצבר ברכב. יש לציין, כי במידת הצורך מומלץ להתייעץ עם מכונאי רכב מקצועי ולתת לו לבדוק את המצבר. בדיקה מקצועית, גם בתשלום, יכולה למנוע מכם הוצאות משמעותיות בהמשך בשל תקלות שלא איתרתם בזמן.

אם בכל זאת אתם מעוניינים לבדוק את המצבר בעצמכם, הנה מה שחשוב לעשות:

  1. אל תזניחו את המצבר. בקיץ מרבים להשתמש במיזוג האוויר ברכב, שתורם להתרוקנות המצבר.
  2. אם חסרים מים במצבר, מלאו אותו במים מזוקקים.
  3. הטמפרטורות הגבוהות גורמות לשחיקה מוגברת של המצבר ולכן כשאתם מחנים את האוטו, עשו זאת במקום כמה שיותר מוצל ומוגן מהשמש.
  4. אחד מהחסרונות של עונת הבילויים הקיצית הוא הפקקים האימתניים שנוצרים לפעמים בכבישים. אם נתקעתם בפקק ללא תזוזה והתנועה לא נראית באופק, כבו את המנוע עד שתוכלו לנוע.
  5. בקיץ בדרך כלל נוסעים לחופשות ארוכות בארץ ובחו”ל והאוטו נשאר ללא תזוזה, מה שיכול לפגום בפעילות המצבר. בקשו ממישהו שיניע את האוטו כל כמה ימים למספר דקות, כדי לשמור על המצבר.

צריכים לקנות מצבר חדש? הנה כל מה שצריך לדעת

גם למצברים שמתחזקים כראוי יש תוחלת חיי מדף ובסופו של דבר יש צורך ברכישת מצבר חדש לרכב. מצבר חדש יכול להספיק לשלוש עד חמש שנים, שבסיומן עומדות לרשותכם שתי אפשרויות: האחת היא לקנות מצבר חדש לגמרי (לדוגמא, עלות מצבר 60 אמפר שמתאים לרכבים פרטיים יכול לעלות החל מ-369 ₪) והשנייה היא לקנות מצבר יד 2. היתרונות של מצבר חדש הם ברורים: אתם מקבלים מוצר תקין, עם אחריות ותוחלת חיים ארוכה. מצבר יד שניה הוא סוג של “הימור”, אך היתרון הברור שלו הוא המחיר, שנמוך משמעותית ממחיר של מצבר חדש. בכל מקרה, בין אם אתם בוחרים במצבר חדש ובין עם במצבר יד שניה, חשוב להתאים את סוג המצבר לסוג הרכב שברשותכם, שנת הייצור שלו, הדגם ועוד. התאמה מדויקת היא המפתח לקניית מצבר שילווה אתכם לשנים רבות וגם במקרה הזה, במידה ואתם לא בטוחים או לא מבינים בתחום, רצוי להתייעץ עם מכונאי רכב מקצועי.

איך בכל זאת עושים את הבחירה הנכונה?

מומלץ להיצמד אך ורק למותגי מצברים איכותיים שיחזיקו לכם לאורך זמן למשל מחיר מצבר שנפ לרכב יהיה יקר יותר ביחס לשוק המצברים אך אין אחד שלא מכיר את המותג “שנפ” אשר מובילים בענק בענף המצברים בישראל.

מעוניינים לרכוש מצבר איכותי בשירות עד הבית? המומחים של לירון מצברים כאן לשירותכם!   072-3921104.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.