יחסי ציבורמאמרים

מכשיר מעקב לרכב

מדי שנה, למעלה מ-20,000 אמצעי ריגול לרכב נמכרים בישראל. הצרכים עבור מכשיר מעקב לרכב הם בגלל הסיבות הבאות:

  • בגידות בנישואין
  • עבריינים המעוניינים לבצע מעקב אחר אנשים מסוימים
  • משרד הביטחון והמשטרה
צילום: defenders.co.il

הרכישות של מכשירי מעקב ברכב, בקרב העבריינים, מהוות אחוז די קטן. ההערכות הן שלמעלה מ-22,000 מכשירי מעקב לציתות שיחו ברכב נמכרים מדי שנה בשווי של 14 מיליון שקלים. הנתח המשמעותי ביותר של צריכת מכשירי מעקב אלה, ארש מיועדים להתקנה בשל ציתות ברכב, הם דווקא בגלל בגידות בין בני זוג.

מכשירי ריגול ומעקב ברכב לא רק בשימוש של גופי ביון

טכנולוגיות מתקדמות מאוד, החלו לצוץ בשוק ציוד הריגול, כאשר בזמנו הם היו מנ חלקם של שירותי הביון. היום כבר ניתן לרכוש אותם גם בשוק האזרחי. גם ארגוני הפשיעה מוציאים סכומי עתק על מכשיר מעקב לרכב, שהיום כולם בר יכולים לרכוש. את המכשירים הללו המיועדים למעקב ברכבים, לא היו מייצרים במפעלים בכמויות גבוהות, כי אם רק על פי הזמנה של לקוחות מסוימים, כאשר מדובר היה בפס ייצור ייחודי.

בזמנו, מכשיר מעקב לרכב היה גדול יותר וניתן היה להבחין בו, אך כיום, הוא ממש מזערי, כך שקשה להבחין בו וניתן לשתול אותו בכל מקום ברכב, מבלי שיבחינו בו, הנהג או הנוסעים ברכב. גם טווח האזנה הוא איכותי בהרבה, מאשר לפני כמה שנים כאשר ייצרו את מכשירי המעקב לרכבים. קיים מכשיר מעקב, המיועד לרכב שקשה מאוד לאתר היות והוא אינו משדר כי אם מקליט על כרטיס זיכרון. בכדי למצוא מכשיר זה, יש להפוך את כל הרכב כי גודלו של מכשיר זה, קטן אפילו מאצבע והוא יכול להקליט ולעבוד שעות מבלי צורך בטעינה. ישנם מכשירי מעקב , אשר ניתן להתקין אותם בתא המטען וניתן יהיה לשמוע היטב את תוכן השיחה של הנוסעים ברכב ללא קושי.

מכשיר מעקב לרכב הפועל על לוויינים

ניתן למצוא עוד סוג של מכשיר מעקב לרכב שניתן לעקוב אחר הרכב גם מרחוק באמצעות רשת לוויינים ו- GPS. פעולה זו, נעשית באמצעות SMS ואינטרנט. את מכשיר ה-SIM ניתן לרכוש מכל רשת סלולארית בארץ חוץ מרשת פלאפון, אשר אינה תומכת בתדר של פלאפון. מוצר משוכלל זה, כולל גם תוכנת מעקב של GPS שהיא מהמשוכללות ביותר.

זהו מכשיר מושלם למעקב ברכב וגודלו פחות מגודל של כף יד. אפשר להתקין אותו בכל מקום ברכב ולהצמידו לחלק התחתון של הרכב, מבלי שהנהג ישים בכלל לב, או מבלי הצורך להיכנס לרכב של מי שמעוניינים לעקוב אחריו. במידה והרכב מוגן מחסימת לוויינים, או שהוא חונה בחניון תת קרקעי, כאשר אין קליטה מהלוויינים, המכשיר עובר לרשת סלולארית. מכשיר זה, משדר מיקומים ללא הפסקה וניתן לקבל עדכונים באמצעות SMS. את מכשיר המעקב המשוכלל הזה, ניתן לחבר לחשמל הרכב, כך שהוא אינו עובד על סוללה והוא עובד כל העת וללא הפסקה. מכשיר מעקב זה, הינו מושלם וניתן לתפעל אותו בקלות ע”י ניהול באופן קל מהמחשב.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.