יחסי ציבורמאמרים

ביטוח נסיעות לחו”ל לספורט אתגרי

אנשים רבים אוהבים לנסוע לחו”ל ולבצע פעילות של ספורט אתגרי. האפשרויות בחו”ל רבות יותר מאשר בארץ ומטיילים רבים בוחרים לחוות הרפתקאות שאולי לא היו מנסים כאשר הם בארץ ולא בטיול.

צילום: אתר passportcard

אפשרויות הספורט האתגרי בחו”ל רבות ומגוונות. סוגי ספורט זה מחולקים בדרך כלל לספורט ימי, יבשתי, וספורט הקשור בגובה רב. הספורט הימי כולל צלילה, גלישה על כל סוגיה, רפטינג, בננה ימית ועוד. הספורט היבשתי כולל ספורט מוטורי על כל סוגיו, ניווטים שונים, שיפוט במשחקים ועוד. ספורט גובה נחשב לקפיצות בנג’י, מצנחי רחיפה, טיסות בכדור פורח, טיפוס ועוד.

המשיכה שיש להתנסויות ספורטיביות אלו הן בדרך כלל עקב הריגוש הרב אשר חווים כאשר מבצעים אותן. ככל שהסיכון רב, כך גדלה ההנאה. אך ככל שההנאה והריגוש גדלים, כך עולה גם הסיכון הבריאותי.

לכן חשוב שאנשים המתכוונים לבצע פעילות של ספורט אתגרי בחו”ל יבטחו את עצמם לפני הנסיעה. החשיבות של ביטוח נסיעות לחו”ל בעזרת פספורט קארד היא גדולה מאוד. כאשר מתכוונים לבצע פעילות שיש בחובה סכנה מסוימת, הביטוח מבטיח שעל כל מקרה שלא יהיה, המבוטח יקבל את כל הזכויות שלו במקרה ומשהו משתבש במהלך הפעילות.

לכן, חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות של פספורט קארד שכולל כיסוי לספורט אתגרי. הדבר כרוך בדרך כלל בהרחבה של ביטוח הנסיעות הסטנדרטי. אם אין למטייל ביטוח מתאים הכולל ספורט אתגרי, מומלץ שלא לבצע פעילות שכזו כאשר מצויים בחו”ל.

ביטוח לפעילות אקסטרים

חלק חשוב בהכנות לכל נסיעה לחו”ל הוא מציאת ביטוח מתאים. אם אתם יודעים שבכוונתכם לבצע פעילות ספורט יבשתית, ימית או הקשורה בגובה רב – חובה להצטייד בביטוח מתאים שיכסה כל מקרה. פעילות הכרוכה בסיכון היא מהנה ומרגשת, אך חובה להתכונן אליה כראוי.

כאשר מבוטחים בביטוח נסיעות לחו”ל של פספורט קארד, ניתן לשלם על הוצאות רפואיות בעזרת כרטיס נטען ולקבל החזר מלא כאשר חוזרים לארץ. זוהי הדרך הנוחה והקלה ביותר לשלם על הוצאות רפואיות בזמן נסיעה לחו”ל.

אם אתם חובבי אקסטרים, אל תוותרו על הפעילויות הספורטיביות שאתם כה אוהבים, רק חשוב שתבטחו את עצמכם כראוי. חשוב תדווחו לביטוח מראש על כך שאתם מתכוונים לבצע פעילות מסוכנת וכך תוכלו להיות עם ראש שקט יותר בזמן הנסיעה.

חשוב גם שאם אתם רוצים לדעת האם הביטוח המורחב שלכם מכסה את הספורט שבכוונתכם לבצע, תבדקו זאת מראש בפוליסה שעליה חתמתם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.