יחסי ציבורמאמרים

כך תקדמו את האתר שלכם עצמאית

אין זה סוד שהאינטרנט הפך לצינור המידע הראשי עבור כולנו. מספיק ששאלה תתרוצץ בראשנו ללא הפסקה, כדי שנשלוף את הטלפון הנייד במהירות מהכיס, נקיש את השאלה הרצויה ומיד נקבל אינספור תשובות מניחות את הדעת.

צילום: pixabay.com

אותן התשובות בדיוק, לא חייבות להיות ערך מוצלח בוויקיפדיה, ולעתים השאלה תכלול בירור על שירות מסוים. כך למשל אדם מסוים עשוי לברר איך להחליף מנעול, בעוד שהשני עשוי לברר על עלות עבודתו של שמאי מקרקעין; שאילתא שיכולה להניב לשמאי תנועה של לקוח פוטנציאלי.

קדמו את אתרכם בכוחות עצמכם!

עכשיו נשאלת השאלה כיצד גורמים לכל “הקסם” הזה לקרות. התשובה היא כמובן שאין באמת קסמים ובטח שאין קיצורי דרך. קידום אורגני לאתרים הוא דבר שלוקח זמן, הרבה זמן. ישנם ביטויים שאינם זוכים לתחרות גבוהה וגם להם לוקח כ-4 חודשים להגיע אל העמוד הראשון, וישנם ביטויים תחרותיים נורא שיכולים לקחת שנה ומעלה!

עם זאת, הדבר אפשרי וזוהי למעשה השורה התחתונה. להלן מספר טכניקות שכל בעל עסק ומנהל חברה יכול לעשות, והוא יסייע בקידום האתר לאין שיעור.

העלו תוכן חדש מדי שבוע

העלאת תכנים חדשים לאתר היא דרך נפלאה לשכנע את מנועי החיפוש כי אתר מסוים הוא רלוונטי יותר מן המתחרה שלו. מנועי החיפוש מפרשים העלאת מאמרים עקבית כניסיון מוצלח של האתר להתעדכן למען הגולשים שלו ולספק להם תוכן עם ערך מוסף. כתבו באופן מקצועי ומפורט, נסו לחשוב באמת כיצד אתם עונים לגולשים שלכם על שאלות שמעניינות אותם.

כך תרוויחו רווח כפול: גם מאמרים שאינם בעלי אופי מכירתי, יכולים להפגין סמכות ומקצועיות כלפי הגולשים ולהניע אותם ליצור עמכם קשר ואתר שמתעדכן באופן תכוף, הוא אתר שגוגל נוהגים לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

צרו עמוד נקודתי לכל שירות שאתם נותנים

נניח ואתם עסק לבלונים באירועים – חשוב אם כך, שתקימו עמוד נקודתי שיקדם אתכם על ביטוי דוגמת בלונים לבר מצווה, ועמוד נקודתי אחר שיקדם אתכם על הביטוי בלונים לבת מצווה. מדוע? כיוון שמנועי החיפוש מזהים את ההתייחסות הנקודתית שלכם לביטוי מסוים, וכך הם מבינים שאתם עמוד שרלוונטי לגולשים שלהם במידה רבה. הקפידו לחזור על הביטוי (דוגמת בלונים לבר מצווה) כ-4-5 פעמים בלבד. חזרה מועטה מדי תבלבל את מנועי החיפוש, ואילו חזרה תכופה מדי רק תדליק אצלם נורה אדומה.

אל תעתיקו את התוכן הקיים בעמוד מסוים, והקפידו תמיד על תוכן שונה ומקורי בין עמוד לעמוד. זה אמנם מאתגר מעט, אך תוצאות ה-SEO שתקבלו בהחלט יצדיקו את ההשקעה.

חפשו שיתופי פעולה ברשת

מכירים בעלי עסקים בתחומים חופפים אליכם שגם בבעלותם יש אתר? נסו לברר עמם אפשרות לקבלת קישור שיפרסם אתכם. מדובר בדרך נפלאה לקבלת תנועה חינמית לאתר, ובנוסף מדובר בדרך נפלאה לחזק את הסמכות שלו מול מנועי החיפוש. גוגל וכלל מנועי החיפוש, מפרשים זאת כך: אתר מסוים קישר לאתר אחר, משמע אתר מסוים המליץ על אתר אחר.

מרגיש לכם שזו יותר מדי עבודה? למען האמת שזוהי בדיוק הסיבה מדוע רבים בוחרים להשתמש בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי אשר ידאג לעבודה שבועית. עם זאת, האפשרות העצמאית תמיד קיימת ולכן זוהי דרך שיווק שבהחלט תוכלו לשקול בחיוב.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.