יחסי ציבורמאמרים

אפליקציית באבל דן

bubble Dan
bubble Dan
מחיר: חינם
[app 1453739037]

שירות חדש, שמציעה חברת דן תחבורה ציבורית, הנקרא באבל דן, או באבל (Bubble) בקיצור, מציע שירותי הסעות בדומה לאפליקציית גט-טקסי, אשר פועל יותר במתכונת של מיניבוסים (או מוניות שירות, כפי שהן נקראות בדרך כלל). מחיר הנסיעה נמוך יותר ממונית, היות ושירות באבל דן מבוסס ביקוש ובעצם מיישם את הרעיון של תחבורה שיתופית – מספר גדול יחסית של נוסעים (השירות מבוסס מיניבוסים עם 10 מקומות) ואיסוף/הורדה מנקודות ספציפיות, תוך התחשבות כמובן בצרכי הנוסעים, מאפשרים מחירי נסיעה נמוכים יחסית.

צילום מסך bubbledan

עם זאת, החברה מחזיקה רכבים מרווחים ומפוארים, וההנחיות לנוסעים (שכוללות, למשל, איסור אוכל ושתייה בזמן הנסיעה) מבטיחות שהרכבים נשארים נקיים ונעימים לשימוש בכל שעות היום.
השירות זמין כרגע רק בתחומי גוש דן – תל-אביב, רמת-גן וגבעתיים, אך החברה מתכננת להרחיב את פעילותה ואת צי הרכבים שברשותה.

יתרונות שירות באבל דן

היתרון המשמעותי של השירות מול נסיעה במוניות שירות הוא באפשרות להזמין את הנסיעה מיד בזמן שאתה זקוק לה, ולקבל הודעה כשהנהג נמצא במרחק 2 דקות ממך. כמו כן, היות ומדובר ברכבי יוקרה עם איבזור ומושבים ברמה גבוהה, יתרון הנוחות בזמן הנסיעה הוא משמעותי. כמו כן, זמן ההגעה המוערך ידוע מראש ברגע הזמנת השירות – זהו יתרון חשוב למי שמתכנן את לוחות הזמנים שלו.
היתרון המשמעותי של שירות באבל דן מול שירות מוניות, כמו יאנגו או גט-טקסי, הוא במחיר הנמוך יותר. כמו כן, בעתיד יתווספו יתרונות רבים נוספים, כמו רמת זמינות גבוהה יותר והאפשרות להזמנת נסיעה משולבת למספר נוסעים.

איך עובד שירות באבל דן?

פשוט – מורידים את האפליקציה בחנות האפליקציות, נרשמים לשירות דרך האפליקציה ומשם כבר ניתן להזמין נסיעה בשלוש לחיצות פשוטות.
בעת הזמנת נסיעה תקבלו מספר אפשרויות לאיסוף, על פי הרכבים הזמינים הקרובים אליכם (או שעוברים במסלול הקרוב אליכם), האפשרויות ממוינות על פי קרבה פיזית ועל פי מרחק וזמן הגעה מהנקודה שבה אתם נמצאים לנקודת האיסוף, ותוכלו לבחור מאיפה תרצו לצאת לדרך.
הרכבים של שירות באבל דן מעוצבים באופן אחיד, אך עם זאת לכל רכב יש מספר מזהה, אותו תקבלו בעת ביצוע הזמנת הנסיעה, וכך תוכלו לדעת על איזה רכב עליכם לעלות.
כל עניין התשלום עבור הנסיעה מתבצע דרך האפליקציה, דרך כרטיס האשראי שלכם, ואין שום צורך באינטראקציה עם הנהג, אלא אם תרצו לדרוש בשלומו, כמובן.

כרגע שירות באבל דן מאפשר איסוף והורדה רק בתחנות אוטובוס פעילות, היות ואלו נחשבות לבטוחות יותר עבור הנוסעים.

[appimg 1453739037]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.