iPhone 6iTunesחדשות אפל

חדשות: אפל החלה בשת״פ עם Amex, Visa, MasterCard עבור האייפון 6!

חברת אפל מתכננת להשיק בקרוב את האייפון הבא יחד עם ארנק סלולרי ע״י שיתוף פעולה עם מרבית אמצעי תשלום ברשת ובהם בנקים ורשתות קמעונאיות, ע״פ מידע אמין שמקורב בתחום כפי שדווח באתר Bloomberg.
ע״פ המידע נעשו הסכמים ובהם כלולים חברת Visa,MasterCard ו-American Express, והם ייחשפו יחד עם אייפון הבא (6) , כפי שנמסר ממקור שביקש לא להזדהות בגלל שהמידע הנ״ל הינו חסוי.

American-Express-MasterCard-Visa

בעזרת האייפון החדש , התשלום הסלולרי יהיה פשוט יותר וזאת בזכות הוספת שבב תקשורת לטווח קצר , בטכנולוגיית NFC . כמובן שיתרון זה יחד עם טכנולוגיית ה- Touch ID , זיהוי בטביעת אצבע שהושק באייפון האחרון , יאפשר לצרכנים לשלם בצורה מאובטחת יותר עבור המוצרים שנרכשים בחנות והכל בטביעת אצבע.

עוד נמסר שהמהלך של אפל הוא ליצור יותר הכנסות מה-800 מיליון החשבונות הגלובליים ב- iTunes , הכוללים פרטי תשלום, שכבר זמינים, לפי דברי Richard Crone מנכ”ל בחברת Crone Consulting LLC , אשר נותנת ייעוץ לחברות קמעונאיות ופתרונות לבנקים בתשלום סלולרי.

חברת Crone מדווחת :

“עד עכשיו, חשבונות ה-iTunes היו משמשים עבור חנויות של אפל, אשר הינה מזערית ביחס לשוק הקמעונאי העצום.אם ישוחרר הארנק הסלולרי של אפל, זה יפתח אפשרויות חדשות כפלטפורמת שיווק ע”י יצירת הכנסות ממותגים מפרסמים אשר רוצים להגיע לצרכן בזמן שהוא מבקר בחנות.”

החברה מעריכה שהשימוש והזמינות של הארנק הסלולרי יוכל להפיק כ-300$ לשנה מכל משתמש מפירסום.

מה דעתכם? האם תרצו לראות טכנוליית NFC במכשיר האייפון 6 שיושק בקרוב?

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.