iOS 8.1iPad Air 2חדשות אפל

אופס? אפל הדליפה את ליין האייפדים החדש יממה לפני האירוע!

אמש גוגל ערכה את אירוע ההכרזה השנתי בו הציגה החברה מספר מכשירים חדשים ומערכת הפעלה חדשה, אך תשומת הלב עדיין מופנה לאפל, או יותר נכון – לאייפדים החדשים של אפל.

invite1


אמש (ד’), יממה לפני אירוע ההכרזה, אפל שחררה עדכון ל-User Guide שלה עבור iOS 8 באייפד (המדריך למשתמש), אך נראה שהעדכון הגיע מוקדם מהצפוי – במדריך למשתמש המעודכן ניתן לראות כי אפל הוסיפה מספר עמודים הנוגעים במערכת ההפעלה iOS 8.1 ובנוסף גם מוצגים מכשירי האייפד החדשים, האייפד אייר 2 והאייפד מיני 3.

כעת זה רשמי: האייפד אייר 2 והאייפד מיני 3, אלו הם המכשירים אשר יוצגו היום במהלך האירוע – אך לא רק. להלן צילום המסך המעודכן מהמדריך למשתמש:

ipad-2-air-mini-3-leak1


אז מה חדש? פחות או יותר.

כפי שניתן לראות בתמונה הנ”ל, האייפד מיני החדש והשלישי בסדרה מגיע יחד עם חיישן ה-Touch ID אשר הוצג בפעם הראשונה עם השקת האייפון 5S. כמו כן, גם לאייפד אייר החדש והשני בסדרה (iPad Air) מתווסף חיישן ה-Touch ID – אך יש לציין כי החיישן הוא לא השיפור היחידי במכשירי האייפד החדשים, אפל תדאג להפתיע אותנו כמו שצריך הערב.

להלן תמונה נוספת המאשרת בוודאות כי אפל תשיק גם את iOS 8.1 לצד ה-iPad Air 2:

screenshot-2014-10-15-13-09-23

עדכון: צילומי המסך הללו הוסרו במהלך הלילה ע”י אפל.


במהלך האירוע אפל תכריז על שני המכשירים המוצגים למעלה, ובנוסף, צפויה החברה לחשוף גרסאות חדשות למחשבי המק (Mac), דגם חדש ומעודכן של Apple TV, גרסה מחודשת ומשופרת לתוכנת ה-iTunse (גרסה 12), דור חדש ושישי בסדרת מכשירי האייפוד טאץ’ (אולי), ואת מערכות ההפעלה החדשות iOS 8.1 (עבור המכשירים הניידים) ו-OS X Yosemite (עבור מחשבי המק) עם תמיכה בשירות ה-Apple Pay.

במהלך הערב, אתר בי שייר יעביר בשידור חי את כנס ההשקה בעברית. הנכם מוזמנים להצטרף אלינו בשעה 19:00 – האירוע יחל בשעה 20:00.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.