חדשות מהעולם

פטנט חדש של חברת אפל – מתאם USB מתקפל !

טוב .. בוקר טוב לכולם , עם יציאת ה-Apple Whach וכמובן עם יציאה של עשרות דגמים שונים של סמארטפונים של מירב היצרניות של מכשירי הסלולר בעולם החברה בקופרטינו כבר עובדת על מנת לשפר את העיצוב שלה כבר במכשיר החדש הקרוב !

חדשות חמות מהרשת העולמית !
חדשות חמות מהרשת העולמית !


אז אנחנו ממשיכים ,
ובד בבד רושמת פטנט חדש על המתאם של ה-USB למכשירי האייפון והאייפד וכמובן למכשירי המקבוק החדשים בגרסאות הבאות , יש לציין שיהיה ניתן לרכוש בנפרד ראש USB וזה על מנת להקל על המשתמשים של החברה בקופרטינו שהתלונות אודות הראש הישן והוותיק שלה ממש הולכות ועולות והחברה אינה אדישה כלל וכלל ללקוחותיה ומציבה בעולם רף חדש ראש USB מתקפל !!

דגם ראש ה-USB המדובר מוצג בפניכם לראשונה !
דגם ראש ה-USB המדובר מוצג בפניכם לראשונה !

טוב אז כמו שאמרתי קודם לכן אפל רשמת פטנט על ה-USB המתקפל וזאת על מנת להקל בשימוש היום יומי שלנו אישית אני דיי מסכים לחלוטין עם אפל , מי מאיתנו לא לקח כבר בתוך התיק שלו או שלה כבל USB וראש לנייד שלו ולא פעם כבל ה-USB התקפל לנו בתוך התיק והסתבך עם שני הפינים שיוצאים מהראש USB של מכשיר האייפון שלנו וכאן נכנס הפטנט של אפל לתמונה והאמת התרשים דיי מציג לנו דבר מדהים לכשעצמו אבל.. אבל מחליטה לשפר את הראש עצמו וזה יביא טעינה יציבה ומהירה יותר עם מנגנון פנימי שכאשר אנחנו ננסה להטעין אייפון זה יזהה אוטומטית שאכן זהו מכשיר אייפון ויטעין את המכשיר בהתאם לאמפר המתאים למכשיר הנטען וכמובן אם ננסה להטעין אייפד זה יעבור לאמפר המתאים לאייפד שלנו .

התרשים אודות הפטנט החדש !
התרשים אודות הפטנט החדש !

נשמח לשמוע את דעתכם בנושא , אני וצוות האתר ננסה לענות לכל שאלה ושאלה שיש לכם בתגובות .

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.