iPhone 6 PlusiPhone 6Sשונות

9 סיבות למה יהיה כדאי לשדרג ל- iPhone 6s

טענה שחוזרת על עצמה כל שנה: אפל משחררת אייפון חדש שנראה פחות או יותר כמו קודמו אך עם שינויים משמעותיים.

טכנולוגיית Force Touch
טכנולוגיית Force Touch

וגם כאן, כמו בכל דבר אחר, הדעות חלוקות, ישנם האומרים שכדאי לקנות כי אפל הוציאה עדכונים משמעותיים, ומאידך ישנם האומרים בפרט לפני השקת דגם “S”, שזה מיותר. ועדיף לחכות עוד שנה שאפל תוציא מכשיר חדש לגמרי.

אני באופן אישי, רוכש את מוצרי אפל משנת 2008, שנת יציאת דגם ה- 3G. ומאז, כל שנה אני משדרג את המכשיר, עד הדגם הנוכחי שברשותי iPhone 5S.

והאמת? אני מאוד רוצה לשדרג לדגם החדש לכשיצא, מכל מיני סיבות מובנות, כדלהלן:

  1. הגודל קובע- ובענק
    יצא לכם להשתמש במסכי האייפון 6 וה- 6 פלוס? הגדלים שלהם זה 5.5″ ו- 4.7″ בהתאמה. המסך גדול, נראה טוב, ההקדלות כבר לא כל כך צפופות, אין “פזילה” לשדות זרים (אנדרואיד למיניהם). ת-ע-נ-ו-ג!
    תנסו עכשיו לחזור לאייפון 5S ומטה, הם נראים כמו צעצועים.
  2. חיי סוללה
    אפל שמה דגש על כך בפרט על דגם ה- 6 פלוס. הסוללה מחזיקה שם יום שלם ולא צריך לחשוב בכלל על טעינה, בניגוד גמור לאייפון 5S, שפעמיים ביום היה צריך להטעין אותו.
  3. חיישן ביומטרי/ Touch ID
    האמת? באייפון 5S החיישן הביומטרי עושה מעט בעיות, והוא שימושי רק אם שמתם קוד. באייפון 6 זה כבר עובד יותר טוב, ולפי השמועות, באייפון 6S החיישן הביומטרי יחליף את “החלק לפתיחה” המיתולוגי.
  4. שיפור משמעותי במצלמה
    אפל עשתה עד כה שיפור משמעותי אחד במצלמה, באייפון 4S. לפי השמועות והדיווחים, אפל הולכת לבצע עוד שיפור משמעותי והוא באייפון 6S. עם (לפי שמועות) מצלמת 12MP ומצלמה קדמית משופרת. כמו כן, נראה שיפור משמעותי בצילומי הלילה.
  5. ביצועים
    אפל משפרת את ביצועי האייפון בצורה קצת מינורית כל שנה, וההבדל מורגש כל שנתיים. לכן, אם אתם בעלי אייפון 5S ומטה, תשדרגו. אתם תהיו מופתעים.
  6. אתם יכולים לוותר על iPad
    כן, עם מסך כזה גדול 5.5″ וכח עיבוד כזה מעולה, מי צריך iPad? הרי, ובפרט בגודל 5.5″, אתם יכולים להקליד בצורה יותר נוחה, דפי האינטרנט מוצגים בצורה פנטסטית.
  7. מסך מפוצל/ מצב “נוף”
    זה אולי קשור לסעיף הקודם. כאן אתם תוכלו לחלק את המסך לשניים ולעשות דברים במקביל מה שלא היה אפשר בגרסאות האחרונות של האייפון. כמו כן במצב “נוף”, תוכלו לעשות את זה רק מאייפון 6 ומעלה.
  8. טכנולוגיית Force Touch
    גולת הכותרת. סוף סוף נפטרים מהמסך המיושן של אפל. כאן המסך של האייפון החדש, יגיב לפי עוצמת הלחיצה שלכם. כמה שימושיות ויעילות אפשר להוציא מזה? המון.
  9. צבע חדש
    הצבעים של מכשירי אפל בשנים האחרונות, נהיו, איך לומר זאת בעדינות? משעממים. בהתחלה זה התחיל עם שחור, אחר כך הוסיפו לבן, אחר כך אפור מטאלי, ואחר כך זהב. צבעים של “מבוגרים”. לפי השמועות שרצות, אפל הולכת להשיק צבע זהב- ורוד.

כולי תקווה, שאפל אכן תענה על הציפיות בתאריך 9 לספטמבר.

מקור: 9to5Mac

אהבתם? שתפו אותנו.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.