יחסי ציבורמאמרים

אילו מערכות הגנה והתרעה נצטרך ברכב על מנת להוזיל עלויות ביטוח?

כל בעל רכב מכיר היטב את המכתב מחברת הביטוח המודיעה לו על סיום הפוליסה והצורך לחדש את הפוליסה במטרה להמשיך ולנהוג ברכב בבטחה. אבל אנו כצרכנים, מעוניינים לשלם את המחיר הטוב ביותר עבור ביטוח הרכב ובעיקר לא להרגיש “פראיירים”, ולכן באופן טבעי נבצע השוואות מחירי ביטוח לרכב בעזרת חברות ישירות או על ידי סוכני ביטוח.

את ההשוואות ניתן לבצע בקלות רבה דרך רשת האינטרנט המציעה עבורנו מגוון פורטלים המאפשרים לנו להזין את פרטי הרכב, את התוספות הרצויות בפוליסה, את הפרטים האישיים שלנו ולקבל הצעות מחיר מחברות שונות במטרה למצוא את העלות הזולה והמשתלמת ביותר עבורנו. יחד עם זאת, ישנם מערכות הגנה והתרעה המאפשרות לנו להוזיל באופן משמעותי את הפרמיה, שזהו יתרון נהדר עבור נהגים צעירים וחדשים שעבורם עלות הביטוח תהיה גבוהה במיוחד.

אז בואו נראה אילו מערכות יוכלו להוזיל לכם את פרמיית הביטוח

מערכות הגנה על הרכב – ישנן מערכות רבות המיועדות להגן על הרכב מפני גניבה, חלקן מערכות הנדרשות מחברת הביטוח כחובה על מנת לבטח את הרכב, שהרי יש צורך להגיש בדיקת מיגון לאחר ביצוע הפוליסה כתנאי לביטוח הרכב מפני גניבה. יחד עם זאת ישנן מערכות נוספות שאינן בגדר חובה שיוכל להוזיל את עלות ביטוח רכב כגון – אימובילייזר, קודנים לרכב, מערכת איתורן, פויינטר ועוד מיני מערכות שונות, חלקן יהיה מחוברות למוקד וחלקן יזעיקו את האזעקה במקרה של גניבה.

מידע נוסף תוכלו למצוא באתר של מאסטר ביט – השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח שישמור לך הרכב שלך

מערכות התרעה מפני תאונה – נהגים רבים יוכלו להוזיל את עלויות הביטוח במידה ומותקן ברכבם מערכת התרעה מפני תאונות. מי שייהנה מהעניין, הם בעיקר נהגים צעירים ונהגים חדשים הנוהגים ברכב עם מערכות התראה מפני תאונה כדוגמת המערכת החדשנית מובילאיי ומערכת איוואקס. התעריפים החדשים על פי הרפורמה שיצר כחלון יתבססו כמה פרמטרים עיקריים שיוזילו את עלויות הביטוח: גיל, מין, מערכת בקרת יציבות (ESP) שהיא אגב המחויבת להתקנה ברכבים חדשים על פי החוק וגם אם מותקנת ברכב מערכת התראה מפני תאונות דרכים. ( למידע נוסף לחצו על הקישור ביטוח לנהג חדש )

מערכות התראה מפני תאונה

עד כמה ניתן לחסוך בביטוח בהתקנת מערכת התרעה מפני תאונות?

חשוב לציין כי מערכות הגנה והתרעה הם קודם כל לטובתנו ובעיקר עבור נהגים צעירים שלצערנו מעורבים יותר בתאונות על פי הסטטיסטיקות, ולכן בלי קשר לעלות הביטוח, טוב תעשו אם תגנו על הרכב בעזרת מערכות הגנה איכותיות ותתקינו מערכות התרעה חכמות נגד תאונות. על פי נתונים, מערכת התרעה מפני תאונות יכולה להוזיל את תעריפי הביטוח המקיף עבור נהגים צעירים וחדשים בכמעט ב- 1000 ₪ פחות. עבור נהגים שאינם צעירים יוכלו ליהנות מהנחה של כמה מאות שקלים. לא די בזאת, גם ביטוח חובה יהיו מוזל יותר. לדוגמא – נהג בן 30 ישלם בסביבות 1,000 ₪ עבור פוליסת חובה עם מערכת התרעה, בעוד המחיר הרגיל נע סביב – 1,300 ₪.

מאסטר ביט ביטוחים

המאמר נכתב בחסות מאסטר ביט – מומחים בהשוואת מחירי ביטוח לרכבים (www.masterbit.co.il)

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.