יחסי ציבורמאמרים

סוגי גלאים והחשיבות שלהם

אחד המשפטים הראשונים שכל אחד מאיתנו שומע בחיים הוא המשפט הידוע שאומר שאין עשן בלי אש. לכן זה כלל לא מפתיע שהושקעו כל כך הרבה מאמצים בפיתוח של סוגי שונים של גלאי עשן, שכן אם אפשר לגלות שריפה עוד לפני שהיא ממש פורצת ובכך להציל נפש ורכוש, מדוע לא לעשות זאת?

צילום: iclipart

אומנם למדנו בדרך הקשה, אך היום ניתן לראות שיש כבר אינספור סוגים של גלאים והחשיבות שלהם רבה. כדאי לדעת שלא תמיד זו שאלה של בחירה האם אנחנו רוצים או לא רוצים להתקין גלאי עשן מסוג כזה או אחר שכן יש מקומות שבהם החוק מחייב אותנו לכך. החשיבות של גלאי העשן עצומה כי אם מותקן במקום מסוים גלאי עשן ואם הוא פועל ומתריע בפנינו על המצב – אנחנו יכולים לבחור מהמקום ואף להציל לא מעט מהרכוש שיש בו. לכן ברור מדוע במפעלים גדולים ובמקומות אחרים שבהם עובדים הרבה אנשים יש חובה להתקין גלאים כאלה וברור מדוע גם אתם מתעניינים בתחום הזה.

ההבדלים בין הגלאים השונים

חשוב לדעת שכמו שקורה בהרבה תחומים אחרים, גם בתחום הזה אנחנו יכולים לראות אפשרויות שונות ומגוונות. כך, לדוגמא, ישנם גלאים שעובדים עם סוג התראה קולית, כלומר, כאשר הם מזהים עשן הם מתחילים להפעיל סירנות ולעשות רעשים. לעומת זאת, יש גם גלאי עשן שעובדים על בסיס של התרעה ויזואלית ובמקרים כאלה המנורות שלהם מתחילות להבהב. האפשרות הנוסף היא התראה עם חייגן וכאן כבר מדובר על חיוג אוטומטי ומיידי אל מכבי האש מייד כאשר המערכת מבחינה בתנועה חשודה. מבחינת סוגי הגלאים עצמם והדרך שבה הם עובדים אנחנו רואים שהשמיים הם הגבול כי יש גלאים שעובדים על בסיס יניקה ובהם למעשה המערכת יונקת את האוויר וכך מגלה עשן. לעומת זאת, יש גם גלאים שעובדים על זיהוי בשינוי טמפרטורות החום ויש גם כאלה שרגישים ללהבות. לכן ברור מדוע כאשר אתם חושבים לקנות מערכת מסוימת של גלאי עשן טוב תעשו אם תתייעצו עם המומחים, כי מה פתאום שתקבלו החלטה כזאת לבד?

איכות ואמינות

עוד אחד מהדברים שכדאי להיות מודעים להם כאשר אתם רוצים לקנות מערכת של גלאי עשן, זו שאלת האיכות שלהם ואמינותם. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להתקין מערכת שברגע האמת לא תעבוד בצורה מושלמת. לכן אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם המומחים בתחום, לבדוק על איזו מערכת כולם ממליצים ולראות מה יתאים לכם יותר. מי אמר שאתם צריכים לקנות את המערכת החדשה שלכם בחנות פיזית? כאשר קונים הכול דרך האינטרנט ניתן לחסוך לא מעט כסף וגם ליהנות מרכישה חכמה ונוחה. העידן המודרני של ימינו מביא את כל הטוב הזה עד אליכם כך שהגיע הזמן שתתרגלו לנצל זאת גם אתם כשצריך ולקנות הכול אונליין. לפרטים נוספים ורכישה היכנסו

https://www.bsecure.co.il/category/גלאי-עשן

 

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.