יחסי ציבורמאמרים

מה הייתרונות המרכזיים של Software Development Outsource

יותר ויותר חברות וגורמים עסקיים שונים פונים בשנים האחרונות למיקור חוץ. הרעיון הוא מאוד פשוט, במקום לבצע את הדברים IN HOUSE, קרי בתוך החברה, הם מוציאים את זה החוצה. שוכרים גורמים שונים שיבצעו עבורם את העבודה, כאשר הם מתעסקים בדברים אחרים שקשורים בצורה כזו או אחרת, לעבודה אשר הצוות החיצוני מבצע.

צילום: pixabay.com

אחת הדוגמאות הטובות לכך אנחנו יכולים למצוא בעולם של פיתוח תוכנה. על פניו, היינו מצפים לראות בתי תוכנה, מעסיקים מפתחים שכירים שעובדים במקום ודואגים לפתח את התוכנות השונות שהמקום מעוניין לשווק. זה הגיוני שכן בצורה כזו בית התוכנה יכול לשלוט בצורה הרבה יותר טובה על התהליך, הדברים יכולים להתבצע הרבה יותר מהר ובצורה יותר פשוטה.

אך כמו בתחומים רבים אחרים, הן תחומים של ייצור, שיווק, פרסום, מכירות, שירות לקוחות ועוד, הרי שגם בתחום של פיתוח תוכנה אנחנו יכולים לראות מעבר לשימוש בשירות של software development outsource. אנחנו יכולים לראות את זה בקרב חברות בינלאומיות גדולות וקטנות.

לפני שנסביר את היתרונות של software development outsource, חשוב להבהיר שהעניין גדל והתפתח במיוחד מאז הופעת האינטרנט, מן הסתם, ומעצם זה שכיום אפשר לייצר תקשורת בין גורמים בינלאומיים שונים, בצורה פשוטה ונוחה, בכל שעה. על כן ניתן לנצל זאת על מנת להעסיק מפתחים מכל מקום ולהיות איתם בקשר בכל עת, לצורך פיתוח תוכנה או כל מוצר אחר.

מה היתרונות של מיקור חוץ בפיתוח תכונה

היתרון הגדול והבולט הוא חסכון בעלויות. כשאנחנו צריכים להעסיק מפתחים כשכירים, הרי שגם המשכורת שאנחנו נשלם להם תהיה מאוד גבוהה, וגם התנאים הסוציאליים השונים יגבו מאיתנו עלויות גבוהות. לעומת זאת, כשאנחנו פונים לגורם חיצוני, מיקור חוץ, הרי שאנחנו לא צריכים לשלם לו בהכרח את כל העלויות האלה. במיוחד לאור העובדה, שאנחנו יכולים תמיד לשכור את שירותיהם של מפתחים במדינות בהן השכר הוא הרבה יותר נמוך. שוב, בזכות האינטרנט אנחנו נחשפים לאפשרות הזאת בצורה פשוטה וקלה.

צילום: pixabay.com

יתרון גדול נוסף הוא, אין לנו צורך להעסיק מפתחים בכל עת. הרבה פעמים מדובר על פרויקט לזמן מוקצב. אנחנו יכולים לפנות אל גורם חיצוני, לשכור את שירותיו, הוא יפתח עבורנו את התוכנה ובסיום הפרויקט נוכל לסיים את התקשרות איתו. לעומת זאת, אם אנחנו שוכרים מפתחים, אזי שאנחנו נצטרך להמשיך להעסיק אותו, גם אם אין לנו בהכרח צורך בכך, או שנצטרך לשלם לו פיצויים ועלויות אחרות אם נחליט לפטר אותו. לכן זה לא משתלם כלכלית.

יתרון אחר הוא, אם אנחנו פונים לשוק מסוים, שוק במדינה מסוימת, ספציפית, הרי שיהיה נכון מצידנו לשכור מתכנת מאותו שוק, מישהו שמכיר אותו וידע לפתח עבורנו כלים ומאפיינים שמתאימים עבור הקהל והשוק המקומי.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.