יחסי ציבורמאמרים

קיינה – מהפכת ההומוס והחקלאות האורגנית

חברת קיינה מייצרת ומשווקת מבחר מוצרים בתחום החקלאות האורגנית ונחשבת למובילה בתחום הפתרונות האורגניים לחקלאות בישראל כמו גם לצרכן הביתי אשר יכול ליהנות ממוצריה. המוצרים של חברת קיינה מאפשרים לנו ליהנות מחקלאות אחראית אשר מצמצמת את הנזק הסביבתי ומאפשרת קבלת יבולים בריאים בעלויות המוצדקות מבחינה כלכלית.

צילום: יח”צ

חברת קיינה הוקמה בשנת 2000 על מנת לספק פתרונות אורגניים לחקלאות. החברה הוקמה על ידי אורי מלחה מתוך אהבה לטבע ולאדמה ומתוך חזון לפתח מוצרים אשר יאפשרו לפתח את החקלאות ולספק תוצרת חקלאית שאינה מזהמת ואינה פוגעת בסביבה. זהו אתגר גדול לקיים חקלאות אורגנית רווחית אשר תוכל להתחרות בדשנים הכימיים, אך בזכות החדשנות הטכנולוגית והאמונה בחזון, החברה הצליחה לפתח מוצרים איכותיים אשר נותנים מענה אמתי לחקלאים.

הומוס – עתיד החקלאות האורגנית

חברת קיינה השקיעה תקציבים גדולים במחקר ופיתוח החקלאות האורגנית. היא הציגה לחקלאים את ההומוס ומוצריו אשר מספקים פתרון של ממש ומאפשרים להזין את הצמחים, להעלות את איכות הקרקע ולהימנע מזיהום מי התהום ונזקים סביבתיים אשר מאפיינים את החקלאות המודרנית. החברה מציגה היום קו של מוצרים הכוללים מצעי שתילה ודשנים מבוססי הומוס, כמו גם מוצרים אחרים להרחקת מזיקים בצורה ידידותית לסביבה. חברת קיינה זוכה להצלחה רבה והיא ממשיכה לפתח מוצרים חדשים לטובת פיתוח החקלאות בישראל.

לא רק שחברת קיינה מפתחת מוצרים עבור חקלאות ידידותית לסביבה, אלא גם שמה דגש על תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה ובלתי מזהמים. את המוצרים של חברת קיינה ניתן לרכוש ישירות מהחברה וגם במשתלות ואצל הסיטונאים המתעסקים בהספקת חומרים וציוד לחקלאות – מוצריה של חברת קיינה נגישים עבור החקלאים, בעלי הגינות הפרטיות והגננים המקצועיים אשר מאמצים בחום את המוצרים של קיינה, מוצרים המספקים תוצאות!

בעלי החברה מקבלים סיפוק רב מהצלחת החברה. הצלחה מבחינתנו היא לא רק הצלחה כלכלית; ההצלחה שלנו נמדדת ביכולת לחולל שינוי בצורות העבודה של החקלאות  – עמידה ביעדי החקלאות לספק את דרישות השוק ללא נזק סביבתי, כמו גם בהעלאת המודעות לנושאים הסביבתיים.

החשיבות והיתרונות של שימוש בהומוס ומוצריו

ההומוס הוא דשן אורגני המופק על ידי תולעים אדומות. זהו תהליך המתרחש באופן טבעי בטבע אך בקיינה אנו מאיצים את התהליך ומשתמשים בו להפקת דשנים אורגניים בכמויות המאפשרות לנו להטמיע אותו בשטחי הגידול. ההומוס מציע אלטרנטיבה לשימוש בחומרים הכימיים אשר היו מקובלים עד היום בחקלאות. החומרים הכימיים אמנם אפשרו לנו קבלת יבולים טובים בעלויות כלכליות משתלמות, אך מצד שני הם גבו מחיר כבד. שיטות הפקתם גובות מחיר סביבתי וגם עצם השימוש בהם גורם לחלחול חומרים כימיים אל תוך מאגרי מי התהום.

לעומתם, ההומוס לא רק מספק חומרים מזינים עבור הצמחים אלא גם מעשיר את הקרקע ואפילו את יכולת ספיחת המים שלה, דבר שיש לו יתרונות עקיפים בתחום החיסכון במים.

ההומוס מספק לצמחים חומרי מזון בזמינות גבוהה, זאת בשונה מדשנים אורגניים כמו זבל לדישון אשר דורש חודשים רבים לצורך הבשלת התהליכים הכימיים והביולוגיים שלו. כמו כן, בהומוס יש בו איו סיכון בריאותי של חשיפה לזיהומים אשר אותם תמצאו בזבל לדישון.

לסיכום, החקלאות האורגנית והפיתוחים הטכנולוגיים של חברת קיינה מביאים בשורה של ממש גם לחקלאים וגם למגזר הפרטי. הם מסוגלים לענות לאתגרים

שאיתם אנו מתמודדים, הצורך בהזנת תושבי העולם תוך כדי שמירה על קיימות סביבתית.

לאתר קיינה >>>>>

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.