יחסי ציבורמאמרים

איזה קורס אקסל כדאי ללמוד?

כולכם וודאי זוכרים את העידן “הידני” עידן בו הכול התבצע על ידי תיעוד של כמה וכמה אנשים ובאמצעות כלי כתיבה ומחשבונים. אם כן מה השתנה מאז ועד היום? מסתמן כי היום בשנת 2020 זה רק הולך וגובר, אם פעם מטלת החישובים הייתה על האדם האנושי, שהרי היום בלחיצת כפתור אחת עושות זאת המכונות, התוכנות והתוצאה?

צילום: PIXABAY

קורס אקסל שמביא לא מעט יתרונות במרחב העסקי.

אקסל והסביבה המשרדית

כפי שהבנתם, אם בעבר כל מה שהיה עליכם לעשות זה להכניס את נתוני המשכורות באופן ידני למחשב, הנה סיבה אחת טובה להתקדם עם הקדמה ולעלות שלב באמצעות קורס אקסל למתחילים. אז אם אתם בתחילת הדרך ועד כה הייתם עושים עבודה מפרכת של יותר מכמה עובדים, הגיע הזמן להתקדם עם הקדמה ולקבל לידיכם את העובד/ת הכי טובים- תוכנת אקסל. קורס זה ילמד אתכם את כל מה שצריך בשימוש הנרחב בתוכנה, כמו כן יסייע לכם במיומנות בסיסית ככלל ראשון לידע בסיסי. בסופו של דבר אם אתם עובדים במשרד וצריכים להתעסק ברוב שעות היום עם פונקציות וחישובים בסיסיים לרבות הזנת נתונים – אין ספק כי זה הקורס המתאים ביותר עבורכם בשלב זה.

יתרונות האקסל על פני כל השאר

בנוסף, מקנה קורס אקסל עבודה ויצירה של גיליונות, חישובים, ניהול של נתונים, גרפים, תרשימים, סטטיסטיקות, ניתוחי דוחות וכד’… לכל ארגון מטרות וצרכים משלו כך שבהתאם הוא יכול לקחת את התוכנה הגמישה ולהפוך אותה כחומר בידי היוצר. קורס זה כולל בתוכו את כל מה שצריך בכדי להעניק עוד קצת ידע למי שמבין בצורה בסיסית באקסל ובו זמנית מעניק ידע למי שאין לו ולו ניסיון קטן. כאמור, כאן מציע לכם הקורס את כל הכלים הבסיסיים והראשוניים להפעלת התוכנה לרבות חוברת הדרכה, סרטונים ותרגול מעמיק לכל נושא ונושא.

בסיכום דבר, אם אתם חלק מארגון מצליח וכל מה שאתם צריכים זה לייעל, לקצר זמני עבודה ולהפוך כל משימה לפרודוקטיבית, הגיע הזמן לקורס אחד שישנה את הכול.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.