יחסי ציבורמאמרים

חנות גיימינג אונליין לרכישת משחקים ותוכנות מחשב ומשחקי XBOX

משחקים – המדיום הסיפורי החדש

צילום: PIXABAY

תעשיית הגיימינג הפכה בשנים האחרונות לתעשיית ענק, גדולה יותר מתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. מספיק להביט בנתוני הצפייה ביוטיוב כדי לגלות שהערוץ בעל מספר המנויים הרב ביותר (עד שנעקף לאחרונה על ידי ערוץ בידור הודי) הוא ערוץ גיימינג. הצמיחה המסחררת של התעשייה נובעת לא רק מחידושים טכנולוגים ושיפורים גרפיים, כי אלה התרחשו באופן קבוע החל משנות ה-80, אלא בעיקר בזכות שכלול חוויית המשחק המשותפת ברשת, והפיכת הסיפור המשחקי לעמוק, כולל, וכזה ששואב את המשתמש פנימה.

משחקי מחשב החדשים שונים לחלוטין מאלו שהיו פופולריים בשנות ה-80 וה-90 בהן היה צריך לפוצץ אסטרואידים, לאסוף מטבעות זהב או לחמוק מרוחות רפאים עם בעיות אישיות. היום מדובר במשחקים בעלי מגוון מאפיינים ענק, במהלכם על הדמות לבצע משימות שונות מאוד ולעיתים כוללות גם שליטה מלאה של השחקן בגורל הדמות והתפתחות המשחק, או אויבים מתוחכמים שמסוגלים לזכור את דמות השחקן ולכרות ביניהם בריתות. בנוסף, קטעי מעבר בין החלקים השונים של המשחק מצולמים ומשוחקים ממש כאילו היו קטע מסרט, מה שמאפשר לשחקן להרגיש הזדהות גדולה יותר עם הדמות ועם מהלך המשחק.

מדוע קריטי לשחק בקונסולת משחקים ייעודית?

שינוי נוסף שעבר על תעשיית המשחקים בשנים האחרונות הוא התפתחותן של קונסולות המשחק הייעודיות. פלייסטשן, אקס בוקס ובמידה מסוימת גם ווי, מאפשרות חוויית משחק אשר תפורה למשתמש מקצה לקצה. אין צורך לדאוג לתאימות החומרה למשחק ולשדרוג המחשב – משחקים לאקס בוקס וואן יעבדו תמיד על אקס בוקס וואן, וכן משחקים לאקס בוקס 360 יעבדו תמיד על אקס בוקס 360. בנוסף, חברות הקונסולות – מייקרוסופט וסוני, משקיעות כסף רב ברכישת זכויות בלעדיות על משחקים ייחודיים ופורצי דרך ועל כן משחקים ל-XBOX יהיו ברוב המקרים משחקים מיוחדים וחדשניים שלא ניתן לשחק בהם במחשב או בקונסולת הפלייסטשן המתחרה.

כמו כן, קשה להתחרות בחוויה של משחק מול מסך טלוויזיה גדול בסלון הבית ובישיבה על כורסה על פני משחק על שולחן המחשב או חס וחלילה במסך הטלפון הקטנטן. חלק מהשחקנים המשחקים לראשונה בקונסולת משחק, מדווחים על קשיים בהסתגלות לבקר המשחק, אך גיימרים מנוסים יודו שמדובר בחוויית שליטה הנוחה משמעותית ממשחק באמצעות מקלדת ועכבר.

איך לבחור חנות משחקי מחשב?

חנות משחקי מחשב טובה תהיה כזו בה יש מבחר גדול של משחקים, הקפדה על מלאי עדכני של המשחקים החדשים ביותר, וצוות מנוסה ומיומן שיוכל לתת תמיכה טכנית והמלצות גם לקונים שאינם ״גיקים״ של משחקי מחשב. כדי לרכוש משחקי מחשב ממקום חנות משחקים גיימינג מקצועית ואמינה תהיה המקום להגיע אליו. כמו בכל רכישה, מומלץ לפני ההגעה לחנות לערוך מחקר ביתי קצר ולוודא מה הקונסולה המתאימה ביותר לצרכיכם – האם אתם מעדיפים ביצועים גרפיים פורצי דרך או חוויית משחק ספורטיבית הכוללת תנועה בתוך הבית. כמו כן, כדאי לברר אילו משחקים נתמכים בקונסולה שאתם מעוניינים לרכוש ולוודא שאכן קיימים משחקים לטעמכם – משחקי יריות, ספורט או משחקים המתאימים לילדים. כמו תמיד, כדאי גם לבצע סקר שוק לגבי המחיר לפני שניגשים לחנות.

בקרו באת Exon Games

https://exongames.co.il

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.