יחסי ציבורמאמרים

שמים סוף לסתימות ביוב בתל אביב

תל אביב היא עיר גדולה ועמוסה. אין זה פלא שהיא חווה סתימות ביוב דרך קבע. תושבים הגרים בבניינים רבי קומות סובלים מסתימות שנוצרות עקב שימוש בצנרת משותפת, במשרדים ובמפעלי תעשייה מתרחשות סתימות דרך קבע בגלל שימוש אינטנסיבי בצנרת, ואם לא די בכך הרי שלצנרת יש אויבים מבחוץ כמו שורשים טורדניים או פירות רקובים שחודרים אליה וגורמים לסתימתה.

צילום מסך

כדי להתגבר על הסתימות האלה, ביובית בתל אביב יכולה בהחלט להציל את המצב. כל מה שצריך לעשות הוא לקרוא לאנשי מקצוע שיודעים לתפעל אותה. כמובן, חשוב לאסוף מידע על אנשי המקצוע המציעים שירותי ביובית, על מנת לוודא שבסתימת הביוב שלכם מטפלים הטובים ביותר.

כל הסיבות להשתמש בביובית כדי לפתוח סתימות

הביובית היא משאית גדולה שאליה מחובר מתקן שאיבה גדול ומיכלית להכלת תכולת הביוב. השימוש בביובית הולך וצובר תאוצה בגלל התועלת הרבה שהיא מביאה בעת ביצוע פתיחת סתימות ביוב. אלה כמה סיבות טובות להשתמש בשירותי ביובית בתל אביב:

  • לא כל הסתימות נפתחות בקלות – ישנן סתימות קטנות שאפשר לפתוח בקלות יחסית. במקרים אלה משתמש האינסטלטור בכלים ידניים העומדים לרשותו. אבל במקרים מורכבים יותר כמו סתימות גדולות ומאסיביות, יש צורך בשימוש בכלי מאסיבי כמו הביובית.
  • שומרת על בריאותם של העובדים – כאשר מחברים את הביובית לצנרת, היא מבצעת את פעולת השאיבה בקלות וביעילות, והעובדים אינם צריכים לבוא במגע עם שאריות הביוב.
  • הביובית שואבת הכול – המנוע של הביובית חזק עד כדי כך שהביובית מסוגלת להתמודד עם כל סוגי הסתימות באשר הן, ובין השאר בסוג הסתימה המאיים על כל צנרת ביוב באשר היא: סתימת שורשי ביוב. שורשי העצים המחפשים מים יכולים לחדור עמוק אל האדמה, להגיע גם לצינורות הביוב, לנקב אותם ולסתום אותם. הביובית מסוגלת להתמודד עם חסימת השורשים.
  • חוסכת זמן – בזכות פעילותה היעילה והמהירה של הביובית, ניתן לחסוך בזמן יקר. הביובית פותחת את הסתימות בקלות, מבלי הצורך לגשת אל הביובית באופן ידני, ואפשר לחזור לשגרה, ללא ריח בלתי נעים.
  • שירותי ביובית אינם יקרים ביחס לתועלת שהיא מביאה – מחיר שירותי ביובית סתנדרטיים יכול להגיע ל-800 שקלים, בהתאם לסוג השירות שיש לבצע. מדובר בעלות הגיונית לחלוטין בהשוואה לעבודת השאיבה הרבה שמבצעת הביובית. תחשבו על זה: אם עד עכשיו נאלצתם לסבול מריח רע מהביוב ומסתימות חוזרות ונשנות, הרי שבזכות הביובית, תוכלו לנשום שוב לרווחה ולדעת שלא תראו את הסתימות בקרוב.

פינוי שפכים – מי צריך את זה

מוסדות, בתי עסק ומפעלי תעשייה לא מעטים בשיראל מייצרים שפכים בכמויות גדולות שלא ניתן לפנות אל צנרת הביוב הרגילה. על פי התקנות של משרד הבריאות, חובה לפנות את השפכים למתקן טיהור מיוחד שהוקם על ידי העסק או לתחנת טיהור המיועדת לכך. פינוי השפכים מתבצע בעזרת רכב הביובית. באמצעות הביובית שואבים את כל השפכים ומביאים אותם אל בור שפכים שיועד לכם מראש. לאחר מכן נשטפים השפכים באמצעות זרנוק מים הפועל בלחץ גבוה. פעולה זו נועדה לצמצם את הנזק התברואתי שעלול להיגרם בגלל השפכים.

החברה שעושה את כל ההבדל

מנהלים מפעל תעשייה גדול? מחפשים דרך יעילה ומקצועית לפנות את השפכים? הכירו את חברת ביובית המביאה לכם שירותי ביובית איכותיים וטובים עד לבית העסק. הרכב האיתן והעוצמתי הזה מסוגל להתמודד עם מי שפכים בקלות, על מנת שתוכלו לפעול לפי התקנים וההוראות של משרד הבריאות. אז בפעם הבאה שתצרכו לפנות את השפכים, אתם יודעים למי לפנות. הצוות של חברת ביובית יגיע אליכם כדי להתמודד עם כל תקלה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.