יחסי ציבורמאמרים

האינסטלטור שמציל את המצב

לא פעם אנו נאלצים להתמודד עם בעיות אינסטלציה שונות. זו יכולה להיות נזילה משמעותית בבניין שהתחילה מטפטוף ברז קל, או סתימת ביוב רציני שאינה מאפשרת לנו לנשום. כך או כך, אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כדי לטפל בבעיה הוא לקרוא לאינסטלטור מנוסה ומקצועי.

צילום: PIXABAY

רק איש מקצוע כזה יוכל לבחון את הבעיה מקרוב ולהציע פתרון הולם.

מה כוללים שירותי אינסטלטור?

האינסטלציה היא תחום נרחב. שירותי אינסטלטור בפתח תקווה, למשל, כוללים ביצוע מגוון רחב של פעולות. אלה רק כמה מבין העבודות העיקריות שמבצעים אנשי מקצוע מומחים בתחום האינסטלציה על בסיס יום יומי, שכדאי בהחלט להכיר.

איתור נזילות

אחת הבעיות הנפוצות יותר הטורדות את מנוחתם של רבים היא נזילה בבית או בבניין. בהתחלה הנזילה אינה מורגשת כמעט, עד שהסימנים שלה הופכים לברורים יותר ויותר. כך, מבין סימני הנזילה אפשר לציין קירות רטובים, עובש על התקרה או הקירות, ריח של רטיבות וחשבון מים גבוה. כדי לאתר נזילות, אנשי המקצוע משתמשים במצלמה תרמית השולחת גלי אינפרא-אדום מעבר לקירות. בסופו של התהליך, המצלמה שולחת מפת צבעים המאפשרת לאתר את מיקום הנזילה. בעקבות הממצאים, בעל המקצוע מחליט על הפעולות שיש לבצע.

פתיחת סתימות

צנרת שחוקה או ישנה עלולה לסבול לא פעם מסתימות. בצינורות הביוב עוברים חומרים שונים כמו שאריות מזון, פסולת אורגנית או ניירות, ולכן הוא נוטה להיסתם, בייחוד כאשר מדובר בביוב המשותף לבניינים שונים. צוות מקצועי המתמחה בשירותי אינסטלציה מגיע כדי לבחון את הבעיה ולהחליט על שלבי הפעולה הבאים.

שאיבות ביוב באמצעות ביובית

במקרים של סתימות חמורות משתמשים בביובית כדי להתגבר על הסתימות. הביובית היא משאית מיוחדת לשאיבת הצפות וסתימות הכוללת מנוע חזק, מיכל לאיסוף תכולת הביוב וצינור. השימוש בביובית נפוץ בעיקר במפעלי תעשייה ומשרדים, אך לעתים יש צורך בשימוש בביובית גם בבנייני דירות משותפים ואפילו בבית הפרטי. בשלב הראשון מבצעים את השאיבה של תכולת הביוב. מנוע השאיבה החזק שואב את תכולת הביוב אל המיכל. לאחר מכן מבצעים שטיפת קווי ביוב במים בעזרת צינור מיוחד. בסיום פעולות אלה בודקים את מצב הצנרת בעזרת מצלמה אופטית, וזאת במטרה לדעת אם יש צורך לבצע תיקונים.

אינסטלטורס – הסוף לסתימות ביוב ונזילות

סובלים מנזילות ולא יודעים מהיכן זה מגיע? רוצים לאתר נזילה בקלות? הכירו את חברת אינסטלטורס המציעה פתרונות טובים ואיכותיים לאיתור נזילות, פתיחת סתימות וטיפול בכל תקלה שנוצרת בבית, במשרד או במפעל. הצוות של החברה מגיע אליכם במהירות, תוך שהוא מצויד בשלל מכשירים איכותיים, דוגמת מצלמה תרמית או מצלמת ביוב, כדי לטפל בתקלה. הצוות המקצועי מטפל בכל בעיה, קלה כחמורה. החל מנזילות קטנות ועד לסתימות ביוב גדולות ומורכבות המצריכות טיפול מיוחד. פנו לחברה עכשיו וקבלו בתמורה שירות מהיר, אדיב ואיכותי.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.