יחסי ציבורמאמרים

סליקה של כרטיסי אשראי לעסק אונליין – כל היתרונות

היום כל עסק חייב שתהיה לו חנות אונליין. יש אחוז גבוה מאוד של עסקים היום שפועלים רק בצורה אינטרנטית ומרוויחים לא מעט כסף…

צילום:Depositphotos

כדי שתוכלו להפיק את המירב מהעסק האינטרנטי שלכם אתם חייבים במנגנון סליקה של כרטיסי אשראי.

מהם היתרונות של סליקה כרטיסי אשראי?

  • מענה אנושי – עסק אונליין לרוב לא צריך לדבר עם כל לקוח ולקוח שרוצה להזמין את המוצר שלו. יש לרוב שירות לקוחות שזו התעסוקה שלו. כאשר הלקוח גולש באתר שלכם, כל מה שהוא צריך לעשות הוא להוסיף את המוצר לסל ולמלא את פרטי כרטיס האשראי. אתם תקבלו התראה ותישלח לאותו לקוח קבלה אלקטרונית. סליקה כרטיסי אשראי מאפשרת לנו לבצע את העסקה ללא כל צורך במענה אנוש.
  • זמינות – פתרון תוכנת הסליקה כפי שציינו לא מצריך מענה אנושי, אבל יותר מזה. אם עד עכשיו הייתם זמינים בטלפון כדי לבצע עסקאות בשעות מסוימות של היום, בעזרת סליקה כרטיסי אשראי החנות שלכם זמינה ללא הפסקה. ככה תוכלו לקבל עסקאות מבלי אפילו לדעת
  • לקוחות – סליקה וחנות אינטרנטית מעניקות לנו את האפשרות לקבל לקוחות שלא נמצאים בקרבת מקום, ולהפוך את העסק שלנו לארצי ובמקרים מסוימים גם לעסק עולמי. יש לתאם עם חברת הסליקה את הרצון לקבל את כל סוגי כרטיסי האשראי וכך החנות שלכם הופך לגלובלית.

מה חשוב לדעת בעסק אונליין?

אם מדובר על עסק שהוא רק אינטרנטי חשוב לדעת שכאן התחרות היא הרבה יותר גדולה ומצריכה הרבה יותר כישורים. תמיד תנסו להבדיל את עצמכם מאחרים, בכל דבר הנוגע במוצרים שלכם ובאופן התשלום שלכם. הדברים הקטנים הם אלו שמשנים את חשיבת הלקוח. לפני שאתם פותחים את האתר יש לוודא שכל אמצעי התשלום עובד כראוי, יש לתאם את כל הפרטים הקטנים עם חברת הסליקה ולא לשכוח שיש מסלולים שונים, תמיד תקראו את האותיות הקטנות.

האם זה בטוח לעבוד עם חברת סליקה?

התשובה היא חד משמעית כן. חברת סליקה הן חברות שעובדות עם רישיונות, יש להן את כל הידע כדי להצפין את המידע אודות כרטיסי האשראי של הלקוח. עוד דבר, חברות הסליקה עובדות בצורה ישירה עם חברות האשראי והבנקים בכל פעולה שהן עושות. המידע שלכם עובר בין שלושת הגורמים: חברת הסליקה, חברת האשראי והבנק המגשר ביניהן.

הסירו חשש מליבכם, אין דבר בטוח יותר מסליקה של כרטיסי אשראי.

מסקנות

עסק אינטרנטי הפך להיות הרבה יותר משתלם מכל עסק רגיל, יש המון יתרונות לחנויות אינטרנטיות אבל גם חסרונות. כאשר אתם פותחים את החנות אונליין שלכם יש לוודא שאתם עובדים עם חברת סליקה מוכרת ואמינה. היתרון בחברת סליקה הוא שהחברה הופכת את המוצרים שלכם לזמינים לכל אדם ואדם בכל שעות היממה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.