חדשות אפל

וואו! האם סטיב ג’ובס עדיין חי?

סטיב ג’ובס, המנכ”ל האגדי של אפל, הלך לעולמו לפני שלוש שנים לאחר שנאבק קשות במחלת הסרטן, יממה לאחר שזכה להציג את מכשיר האייפון 4S לראשונה, בגיל 56. או שלא?!

Apple Inc. CEO and co-founder, Steve Jobs health

בסוף השבוע האחרון התמלאה הרשת בסיפורים רבים אודות סטיב ג’ובס, האם המנכ”ל האגדי עדיין חי?

ביום שישי האחרון עלתה לאתר Reddit.com תמונת ‘סלפי’ שצילם TheHorseSizedDuck (כינויו ב-Reddit) בה רואים אותו רץ ברחובות ריו דה ז’נרו שבברזיל ומאחוריו סטיב ג’ובס על כיסא גלגלים – הלם!

התמונה שהעלה ‘TheHorseSizedDuck’ סחפה את הרשת בארבעת הימים האחרונים, האדם שנתפס בתמונה זהה לחלוטין לג’ובס, אפילו המשקפיים נראות בדיוק כמו אותן המשקפיים המוכרות.

החולצה השחורה, אותה אהב ג’ובס ללבוש בכל אירוע רשמי מככבת גם היא בתמונה, האם סטיב ג’ובס עדיין חי ומתגורר בריו דה ז’נרו???

צפו בתמונת הסלפי שהעלה TheHorseSizedDuck לאתר Reddit:

3AhwNBZ
Jobs?

האדם שבתמונה אכן זהה לחלוטין לסטיב ג’ובס, ונראה כי הוא במצב סיעודי גם כן, אך לאחר בדיקה שנערכה בסוף השבוע האחרון נמצא כי האדם שעומד מאחורי התמונה (או יותר נכון יושב ;) ) הוא לא סטיב ג’ובס, אלא אנדי חאחן (Andy Hahn), ולאחר שגילה שסחף את הרשת פרסם את ההודעה הבאה (תרגמנו לעברית):

לכל הרוחות! אני לא סטיב ג’ובס! אני חי, ואני חי בריו!

התמונה צולמה בשעות הצהריים של יום ראשון ה-3 באוגוסט, כאשר אני והעוזר שלי לואיס יצאנו לטיול לצד חוף קופקבנה שבריו דה ז’נרו, לפתע הגיע הבחור בחולצה האדומה וצילם את התמונה המדוברת, בה רואים אותי ואת לואיס. לאחר כמה זמן אמר לי לואיס “אני חושב שלקחנו חלק בתמונה שצילם הבחור”.

מיד עניתי לו בשאלה: “אתה רוצה שאני אוציא לך את הלשון?”

והוא ענה: “לא, אני עשיתי פרצוף מרושע” (ניתן לראות זאת בתמונה הנ”ל)

יש לי ALS (המחלה הקשה ביותר מקבוצת המחלות הניווניות הפוגעות בתאי העצב המוטוריים), וכתוצאה מכך אני חי לרוב על כיסא הגלגלים, אני לובש את המגן הקשיח על צווארי כי שרירי הצוואר שלי הפכו חלשים מכדי להחזיק את הראש שלי.

בהמשך ההודעה כתב אנדי: “הרבה אנשים אומרים לי שאני דומה לסטיב ג’ובס”.

שתפו אותנו בתגובות, מה אתם הייתם עושים? :)

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.