חדשות מהעולםשונות

מעלה הילוך: העדכון הגדול הבא של WhatsApp יכלול שיחות VoIP

בעבר דווחנו לכם כי וואטסאפ (WhatsApp) בדרך להשיק עדכון משמעותי לאפליקציית המסרים הגדולה בעולם, כעת נראה כי העדכון המדובר קרוב מתמיד.

WhatsApp-android-wear-1000x575

וואטסאפ, אפליקציית המסרים הגדולה בעולם, צפויה לקבל עדכון גרסה משמעותי במהלך השבוע הקרוב עבור שתי הפלטפורמות – iOS ואנדרואיד, העדכון אשר יביא עמו את שירות שיחות ה-VoIP המדובר.


כזכור, וואטסאפ עוקבת כבר מספר חודשים אחר האפשרות ע״י שחרור גרסאות בטא מדי שבוע עבור המפתחים, גרסאות הבטא כללו בין היתר את כפתור החיוג בחלקו העליון של המסך, אך האפשרות היתה חסומה.

משתמש בבלוג Reddit אשר עדכן לגרסת הבטא האחרונה וככל הנראה גם הסופית (לגרסה זו) של וואטסאפ, זכה לנסות בין הראשונים את שירות ה-VoIP של וואטסאפ, אותו צפויה להשיק רשמית באחד מן הימים הקרובים.

כך זה נראה באנדרואיד.
כך זה נראה באנדרואיד.

בתמונה הנ״ל ניתן לראות את האפשרות בפעולה, וחשוב לציין כי היא נראה די טוב יחסית למערכת ההפעלה הירוקה. :)

בסוף השבוע האחרון, הגולש ישראל אליהו דאג לדווח לנו כי שוחררה גרסת בטא נוספת של וואטסאפ באתר המפתחים, אך כאשר נכנסתי לאתר ההורדה, שמתי לב כי מספר הגרסה שונה מ-2.11.15 לבטא הראשונה של גרסה 2.11.16, מיד הבנתי שוואטסאפ שלחה את העדכון מספר 2.11.15 לאפל.

גם העדכון לאנדרואיד שטרם שוחרר רשמית בחנות ה-Play Store, דלף לרשת, ומשתמשים אשר מעוניינים להורידו כבר עכשיו יכולים לעשות זאת, אך מומלץ תמיד לחכות לעדכון הרשמי. (לינק בסוף הכתבה)

– העדכון באנדרואיד, שמספרו 2.11.508, שוקל כ-18.52MB והוא זמין להורדה עבור מערכות ההפעלה Android 2.1 או חדשות יותר, פיצ׳ר השיחות זמין עבור בעלי Android KitKat 4.4 ומעלה.

– העדכון ב-iOS, שמספרו 2.11.15, שוקל כ-30.1MB והוא זמין עבור מערכות iOS 4 ומעלה, גם כאן וואטסאפ צפויה להגביל את פיצ׳ר השיחות למערכות ההפעלה המתקדמות יותר, iOS 7 ומעלה.

העדכון שדלף לאנדרואיד כבר מסתובב ברשת כקובץ APK שזמין להורדה ולהתקנה מהירה, אם ברצונכם לעדכן כבר עכשיו ולא לחכות לגרסה הרשמית אשר תשוחרר ל-Play Store, קישור ההורדה נמצא כאן.

העדכון ל-iOS צפוי להשתחרר ככל הנראה בימים הקרובים, ויש גם סיכוי שזה יקרה היום.אנחנו כמובן נדאג לעקוב ולעדכן אתכם בכל התפתחות בנושא.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.