חדשות אפלחדשות מהארץ

טים קוק ביקר בארץ: ״מבטיח לפתוח חנות אפל בישראל״ (סיכום)

אמש, טים קוק, מנכ״ל חברת אפל, נחת בארץ ונפגש עם נשיא המדינה החדש ראובן (רובי) ריבלין, ועם הנשיא לשעבר שמעון פרס. מוקדם יותר חנך טים קוק את משרדי אפל החדשים בהרצליה יחד עם העובדים ואף הצטלם עם חלקם.

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/לע”מ


אמש אירח נשיא המדינה ראובן ריבלין במשכנו את מנכ”ל חברת אפל טים קוק אשר הגיע לישראל בראש משלחת של החברה לקראת השקת משרדי החברה החדשים של אפל בהרצליה. בפתח הפגישה לחץ הנשיא את ידיו של קוק ושל אנשי הצוות שליוו אותו ואמר: “זוהי זכות גדולה לארח אותך ואת הצוות המכובד המלווה אותך בביקורך פה בארץ״.

הנשיא ברך את מר קוק על ביקורו בירושלים ואמר לו: ״תרומתכם לאנושות חסרת תקדים. גם בתור אדם הנוהג לכתוב בעיקר בעט, ברור לי, כפי ששבים ומבהירים לי אנשי הצוות שלי ונכדיי, עד כמה גדול הנס שיצרתם.״ מר קוק הודה לנשיא על קבלת הפנים ואמר: ״יש לנו הערכה עצומה לישראל לא רק כבת ברית של ארצות הברית אלא גם כזירת עסקים.”

(הטקסט נלקח מהיוטיוב של נשיא המדינה, ראובן ריבלין)

http://youtu.be/JppBhs2ud-c

 
לאחר מכן דאג ריבלין לסכם בעמוד הפייסבוק שלו:

“אני כותב בעיקר בעט ובעיפרון, אבל הנכדים שלי כבר הסבירו לי, ואני מסכים איתם, שחברת אפל שינתה את העולם.

נפגשתי היום עם טים קוק, מנכ”ל אפל, ועם ג’וני סרוג’י, סגן נשיא החברה לטכנולוגיות חומרה, ערבי ישראלי בן העיר חיפה. למרות שאני לא מומחה בטכנולוגיה, הסכמנו כולנו שהמגוון האנושי בישראל הוא נכס לחדשנות, ושחדשנות אמתית צומחת במקומות בהם לכל ילד וילדה יש גישה שווה לחינוך. מדינת ישראל מברכת על פתיחת המשרדים החדשים של חברת אפל בישראל, ותשמח לשתף פעולה עם אפל גם בהנגשת החינוך והטכנולוגיה לכלל החברה בישראל.”

בשעות הערב המאוחרות נפגש גם עם נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, וגם דאג להצטלם איתו סלפי. התמונה פורסמה בחשבון האינסטגרם של שמעון פרס:

צילום: דוברות מרכז פרס
צילום: דוברות מרכז פרס

מוקדם יותר היום הגיע טים קוק לחנוך את משרדי אפל החדשים בהרצליה יחד עם העובדים ואף גם הצטלם עם חלקם, טקס החנוכה נערך בערך כשעה ובמהלכו הבטיח טים קוק: ״תסמכו עלי – תהיה חנות אפל בישראל״. האם נזכה לראות בעתיד הקרוב שרטוטים של חנות אפל רשמית בישראל? ימים יגידו… אבל לפחות קיבלנו אישור רשמי לכך.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.